۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۰۹۱۹۷
مسؤول طرح صالحین سپاه کربلا:

پرداختن به مبانی معرفتی، بصیرتی و پاسخگویی به شبهات رویکرد اصلی طرح صالحین است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول طرح صالحین سپاه کربلای مازندران، پرداختن به امور تربیتی، معرفتی، مهارتی، بصیرتی و پاسخگویی به شبهات را رویکرد اصلی طرح صالحین اعلام کرد و گفت: نسل جوان شرکت کننده در این طرح با تفکر و اندیشه های ناب و تعالی بخش حضرت امام خمینی(ره) آشنا خواهد شد.
طرح صالحين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد فقیهی، مسؤول طرح صالحین سپاه کربلای مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش همه جانبه غرب برای تضعیف اعتقادات دینی نسل جوان، گفت: طرح صالحین نبرد عملی با جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی است.

وی مقابله با جنگ نرم دشمنان، غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان، ارتقای بینش معرفتی جوانان و نوجوانان و همچنین ادامه راه شهدا را از جمله مهم ترین اهداف برگزاری طرح صالحین اعلام کرد و گفت: در این طرح شبهات و مسائل روز که مورد نظر نسل جوان و نوجوان جامعه است از سوی کارشناسان مجرب به ویژه روحانیان حوزه پاسخ داده خواهد شد.

حجت الاسلام فقیهی با بیان این که نسل سوم انقلاب در این طرح بیمه خواهند شد، تصریح کرد: این طرح در پنج بخش و از شرق تا غرب استان مازندران به اجرا در خواهد آمد.

وی از مشارکت پنج هزار بسیجی در طرح صالحین مازندران خبر داد و با بیان این که اجرای این طرح به مدت سه سال است، تصریح کرد: نیروهای بسیجی در این طرح ساماندهی شده و اجرای آن نیز در همه حوزه های مقاومت بسیج خواهد بود.

مسؤول طرح صالحین سپاه کربلای مازندران با بیان این که سال گذشته نیز بیش از پنج هزار نفر در طرح حلقه های صالحین استان شرکت کردند، افزود: امسال نیز بیش از پنج هزار نفر در سه ماه ابتدای امسال دراین طرح شرکت کردند.

وی پرداختن به امور تربیتی، معرفتی، مهارتی، بصیرتی و پاسخگویی به شبهات را رویکرد اصلی طرح صالحین اعلام کرد و افزود: نسل جوان شرکت کننده در این طرح با تفکر و اندیشه‌های ناب و تعالی بخش حضرت امام خمینی(ره) آشنا خواهد شد.

مسؤول طرح صالحین سپاه کربلای مازندران از سپاه به عنوان قوی ترین بازوی فرهنگی کشور یاد کرد و با بیان این که پرداختن به مسائل تربیتی در فصل تابستان همواره یکی از دغدغه‌های مهم مسؤولان در فصل تابستان بوده است، ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای طرح صالحین این دغدغه را رفع کرده است.

حجت الاسلام فقیهی با اشاره به این که همه رده‌های سنی می‌تواند در این طرح شرکت کنند، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این طرح اجرای آن در پایگاه‌های مقاومت محلات و مناطق مختلف است.

وی همچنین از شرکت بیش از یک میلیون نفر در طرح‌های تابستانه سال گذشته سپاه کربلای مازندران خبر داد و گفت: بر اساس نظر خواهی‌های صورت گرفته این تعداد امسال به یک و نیم میلیون نفر خواهد رسید.

مسؤول طرح صالحین سپاه کربلای مازندران با اشاره به این‌که مقابله با طرح سازماندهی شده جنگ نرم نیازمند طراحی و تدوین برنامه منسجم فرهنگی و عزم ملی است، بیان داشت: تقویت و به کارگیری بصیرت، بینش و آگاهی کلیدی‌ترین راهکار راهبردی در مقابله و کسب پیروزی با جنگ نرم است./950/پ203/س

ارسال نظرات