۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۲۰۸
امام جمعه سراب:

دشمنان برای آسیب رساندن به جامعه اسلامی درصدد کمرنگ کردن نقش خانواده هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب گفت: نباید با نصب ماهواره در خانه‌های خود زمینه آسیب رساندن به شخصیت فرزندان را فراهم کنیم و با دست خود آنها را به سمت اهداف شیطانی دشمنان سوق دهیم.
امام جمعه سراب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام امیر رشتبری‌، امام جمعه سراب، امروز در مراسم آغازین گفتمان فرهنگی تربیت فرزندان در دنیای امروز گفت: دشمان نظام اسلامی برای از بین‌بردن کانون خانواده در جوامع اسلامی میلیاردها دلار هزینه می‌کنند.

وی افزود: فرزندان در دنیای امروز باید در برابر تهدیدات و چالش‌های فرارو ایمن‌سازی شوند.

امام جمعه سراب با اشاره به برنامه های مخرب ماهواره اظهارداشت: نباید با نصب ماهواره در خانه های خود زمینه آسیب رساندن به شخصیت فرزندان را فراهم کنیم و با دست خود آنها را به سمت اهداف شیطانی دشمنان سوق دهیم.

وی ادامه داد: دشمان برای آسیب رساندن به جامعه درصدد کمرنگ کردن نقش خانواده در جوامع اسلامی هستند.

حجت الاسلام رشتبری تصریح کرد: والدین باید عالمانه و مدبرانه با فرزندان خود برخورد کرده و پاسخ های شایسته و قانع کننده ای به شبهات آنها داشته باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی سراب برگزاری کارگاه های آموزشی و گفتمان‌های فرهنگی را برای خانواده ها اثربخش دانست و افزود: در دنیای امروز که گسترش ارتباطات مرزهای جغرافیایی آن را تغییر داده است باید نسبت به انتقال صحیح فرهنگ و اندیشه‌های اسلامی به فرزندان خود کوشا باشیم.

رضا شفیع نژاد، دبیر شورای فرهنگ عمومی سراب نیز گفت: برای آشنایی خانواده‌ها با آخرین یافته های آموزشی در زمینه رفتارشناسی، گفتمان فرهنگی با عنوان تربیت فرزندان در دنیای امروز به مدت یک هفته در سراب آغاز شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هدف از برگزاری این گفتمان را بررسی راهکارهای لازم برای تربیت صحیح فرزندان در دنیای امروز و پاسخ به سؤالات آنها دانست./949/پ202/س

ارسال نظرات