۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۲:۲۷
کد خبر: ۱۱۱۲۹۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

قرائت شیعه از ولایت، اطاعت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که پیروی از ولایت فقیه و وحدت عامل تداوم و پایداری انقلاب اسلامی است، گفت: قرائت و برداشت شیعه از ولایت، اطاعت است.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفصل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، شب گذشته در جمع مردم روستای دیزج شیخ مرجان از توابع شهرستان شبستر اظهار داشت: اصل ولایت فقیه جزء جدایی ناپذیر نبوت و امامت است، از این رو ولایت مداری عامل اصلی بصیرت و ولی فقیه محور وحدت و یکدلی امت اسلامی است.

حجت الاسلام ولایی ولایتمداری را لازمه تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی و شاخص شناخت حق از باطل دانست و ادامه داد: پیروی از خط ولایت فقیه و وحدت عامل تداوم و پایداری انقلاب بوده و مردم بصیر با اطاعت از منویات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب، دشمنان انقلاب را در انجام تمام مراحل و پی‌ریزی دسیسه‌ها ناامید می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که قرائت و برداشت شیعه از ولایت، اطاعت است، گفت: شیعیان و مسلمانان به ولایت عشق، محبت و علاقه داشته و پیروی از فرامین ولی فقیه را برای خود واجب می دانند، ولایت موجب حقانیت شرع مقدس اسلام و آموزه های دینی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با اشاره به این که همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار با بصیرت و آگاهی ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی خنثی شد، گفت: امروز استراتژی دشمن در قبال جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده و با تاکتیکی جدید به جنگ با آرمان‌های امام و انقلاب آمده اند.

وی جنگ نرم را حربه جدید دشمنان در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: نظام سلطه به خیال خام خود تصور می کرد با تحریم سیاسی، اقتصادی و حتی تهدید می تواند ملت ایران را از رسیدن به اهداف متعالی خود باز دارد، غافل از اینکه همه این ترفند ها ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی را در رسیدن به قله‌های عزت و عظمت مصمم‌تر از گذشته کرد.

حجت الاسلام ولایی خاطرنشان کرد: نظام سلطه با همراهی عناصر نفاق داخلی ارزش‌ها و اعتقادات دینی ملت ایران را نیز هدف قرار دادند، اما روشنگری‌های ولی امر مسلمین جهان و بصیرت ملت ایران آتش فتنه سنگین استکبار را خاموش کرد.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در همه صحنه‌های این انقلاب در طول بیش از بیست سال گذشته همواره نقشی بی‌بدیل در هدایت نظام داشتند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام ولایی و بر پایه ولایت فقیه است، از این رو منویات ایشان فصل الخطاب تمامی جریانات محسوب می شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تبعیت از ولایت فقیه یک تکلیف شرعی است، تصریح کرد: تبعیت از ولایت سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد./935/پ202/س
ارسال نظرات