۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۵:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۴۳۵
در یازدهمین نمایشگاه قرآن مازندران؛

غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برتر شناخته شد

خبرگزاری رسا ـ غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم مازندران به عنوان غرفه برتر معرفی شد.
محصولات معاونت فرهنگي و تبليغي دفتر تبليغات اسلامي قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، یازدهمین نمایشگاه قرآنی کریم مازندران شب گذشته با معرفی انتشارات و مؤسسات فرهنگی برتر به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش، در مراسم اختتامیه این نمایشگاه که شب گذشته با حضور برخی مسؤولان درسالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزارشد، ضمن معرفی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به عنوان انتشارات برگزیده یازدهمین نمایشگاه قرآن استان از مسؤول این غرفه با اهدای لوح تقدیر شد.

مرتضی عمرانی، مسؤول غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز در سخنانی با مثبت ارزیابی کردن یازدهمین نمایشگاه قرآنی مازندران گفت: از ابتدای آغاز به کار این نمایشگاه بیش از پنج هزار نفر از غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بازدید به عمل آوردند.

وی با بیان این که حضور دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این نمایشگاه همانند گذشته بسیار پررنگ بوده است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در بازدید از این غرفه نشان دهنده جایگاه ویژه دفتر تبلیغات در نمایشگاه یازدهم بوده است.

عمرانی با اشاره به این که دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به همراه انتشارات بوستان کتاب که زیر نظر این دفتر قرار دارد تازه ترین تألیفات خود را در نمایشگاه یازدهم قرآن و عترت مازندران ارائه کرد، بیان داشت: خوشبختانه در طی دوازده روز برگزاری این نمایشگاه محصولات تبلیغی این دفتر مورد پسند بازدید‌کنندگان به ویژه روحانیان و مبلغان قرار گرفته است.

وی همچنین از عرضه نشریه منبر و آفرینه برای نخستین بار پس از رونمایی در یازدهمین نمایشگاه قرآن مازندران خبر داد و گفت: دو ماهنامه تخصصی تبلیغ با عنوان منبر و فصلنامه تخصصی ادبیات و هنر با عنوان آفرینه در این نمایشگاه مورد اقبال عمومی به ویژه مبلغان دینی قرار گرفت.

عمرانی در ادامه سخنان خود همچنین از برگزاری مسابقات قرآنی هر شب از سوی غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نمایشگاه قرآن مازندران خبر داد و تصریح کرد: این مسابقه هر شب بعد از افطار با دعوت از قاریان و حافظان قرآن برگزار و در پایان نیز جوایزی از سوی این غرفه به شرکت کنندگان اهداء شد. /950/پ202/ص
ارسال نظرات