۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۸۲۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

مبانی فکری شهیدان رجایی و باهنر برای نسل جوان بازگو شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مبانی فکری شهیدان رجایی و باهنر باید برای نسل جوان بازگو شود تا آنان با سرمایه های انقلاب و نظام بیشتر آشنا شوند.
هفته دولت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اکبر حاجی عزیزخانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین امروز در جلسه ای که با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر از این دو شهید راه انقلاب به عنوان الگوی بارز خدمت گزاری یاد کرد و گفت: مدیران در جامعه اسلامی باید این انسان را الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان این که باید زندگی شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی عملی همگان قرار گیرد، افزود: حرکت در مسیر اهداف مقدس این دو شهید یک تکلیف مهم است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، شهیدان رجایی و باهنر را از سربازان و فداکاران واقعی انقلاب و اسلام دانست و گفت: این شهیدان در راه خدمتگزاری به مردم و به خصوص محرومین و مستضعفین به درجه رفیع شهادت رسیدند.

حجت الاسلام حاجی عزیز خانی با بیان این که این دو شهید مظهر ایمان، ساده زیستی، دوری از دنیا، تقوا و جهاد در راه خدا و خدمت رسانی خالصانه به مردم بودند، ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر همواره در مسیر دین و ارزش ها حرکت می کردند و همین مسأله آنها را به اسطوره ای در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل کرده است.

وی با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر همه زندگی خود را وقف اسلام و انقلاب کردند، افزود: این شهید بزرگوار با اخلاص در عمل و فداکاری و ایمان به خدا برای انقلاب فداکاری کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که شهیدان رجایی و باهنر از بطن انقلاب و از پاک‌ترین خدمتگزاران دولت بودند که با سادگی و تقوی خود الگوی بزرگی برای خدمتگزاران دولت به شمار می‌روند، گفت: این دو شهید همواره در مسیر ولایت گام برمی داشتند و هیچ گاه از از مسیر خدمت به مردم نیز منحرف نمی شدند.

حجت الاسلام حاجی عزیزخانی ادامه داد: منافقین کور دل پس از انقلاب اسلامی همواره در تلاش بودند تا با ترور شخصیت های تاثیر گذار نظیر شهیدان رجایی و باهنر به اهداف شوم خود برسند ولی تا به امروز به این هدف شوم خود نرسیده اند.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگوی علم، تعلیم و تعلم، تقوا، خدمت گذاری و ساده زیستی هستند که باید با الگوگیری از سیره زندگانی این شهیدان در راستای کمال و توسعه جامعه گام برداریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در پایان گفت: اخلاص در اعمال،‌‌ خدمتگزار دانستن خود، مهم‌ترین ویژگی‌های‌ شهیدان رجایی و باهنر بود که باعث جاودانگی نام ایشان در قلب‌های ملت شد./950/پ202/ص
ارسال نظرات