۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۱۳۴۲۹
عضو مجلس خبرگان رهبری:

باید از همه ظرفیت ها در جهت ترویج فرهنگ شهادت بهره گرفت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با تأکید براین که زنده نگه داشتن فرهنگ شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است، گفت: باید از همه ظرفیت ها در کشور در جهت ترویج این فرهنگ بهره گرفته شود.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با خانواده شهید منتظر قائم که در درگیری با گروهگ تروریستی پژاک به شهادت رسید با اشاره به این که امروز ما هرچه داریم به برکت خون های پاک شهدا و صبر و شکیبانی خانواده های شهدا است، گفت: آحاد جامعه امروز مدیون شهدا و خانواده های آنها هستند.

وی، عزت و آبروی ایران اسلامی را مدیون رشادت های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: اگر حضور رزمندگان در دفاع از کشور نبود، معلوم نبود چه سرنوشتی امروز در انتظار مردم و انقلاب بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نسل جوان امروز باید ایثارگری ها رزمندگان در دفاع مقدس را الگوی خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: امروز شهدا و ایثارگران بهترین الگو برای نوجوانان وجوانان ایران اسلامی هستند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که زنده نگه داشتن فرهنگ شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است، گفت: باید از همه ظرفیت ها در کشور در جهت ترویج این فرهنگ بهره گرفته شود.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که شهدا سربلندی، عزت و افتخار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی در سه دهه گذشته همه توان خود را برای خدشه دار کردن این فرهنگ اصیل به کار گرفتند.

آیت الله طبرسی که بیش از ۴۰ دقیقه با پدر، مادر، همسر و فرزند خردسال شهید به نام محمد طاها دیدار داشت، گفت: ما متأثر از عمر کوتاه ایشان هستیم به همین دلیل از این همه معرفت، فداکاری و رشادت و شجاعت این شهید بزرگوار که در مسیر دفاع از کیان اسلامی جان خود را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرد غبطه می خوریم.

وی افزود: با وجود اینکه این شهید بزرگوار ۲۶ سال بیشتر نداشت و با گذشت ۳۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ایثار، گذشت، فداکاری و شهادت مفهوم اصلی رسالت نظام اسلامی و ولایت پذیری را به خوبی درک کرده بود و در این مسیر که از آرزوهای بزرگش بود به شهادت رسید./950/پ202/ص
ارسال نظرات