۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۲۵۹

بین الحرمین میزبان خادمان حرم رضوی

خبرگزاری رسا ـ کاروان خدام حرم مطهر رضوی روز گذشته در بازدید از مسجد کوفه مورد استقبال تولیت و خدام این مسجد قرار گرفته و پس از آن به سوی بین الحرمین حرکت کرد.
حرم امام رضا (ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خدام حرم رضوی در ادامه ضمن زیارت حرم حضرت علی(ع) با قائم مقام تولیت آستان مقدس امیرالمومنین(ع) حجت الاسلام ابواسماء دیدار کردند.

حجت الاسلام ابواسماء در این دیدار بر گسترش روابط و فعالیت‌های فرهنگی بین آستان نجف و امام رضا(ع) تأکید کرد و گفت: خدام حرم رضوی در همه‌ی عرصه‌ها تجارب گران‌بهایی دارند که می‌تواند به توسعه حرم سایر اهل‌بیت(ع) نیز یاری رسان باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری جشن‌های "زیر سایه خورشید" در عراق موجب وحدت رویه در اداره حرم اهل بیت(ع) در سراسر کشورهای اسلامی می‌شود.

در پایان پرچم بارگاه منور حضرت ضا(ع) همراه با هدایایی به خدام حرم امیرالمومنین(ع) اهدا شد.

بر اساس این گزارش، هم اکنون مراسم "جشن زیر سایه خورشید" در بین‌الحرمین با حضور خدام حرم بارگاه منور حضرت ثامن‌الائمه(ع) و حرمین شریفین و خیل زائران این آستان مقدس در حال برگزاری است.
همچنین مراسم جشن شب میلاد امام رضا(ع) در استادیوم شهر کاظمین با حضور شیعیان عراق و ایران برگزار خواهد شد.

چهارمین دوره جشن‌های سراسری و مردمی زیر سایه خورشید در 77 شهر در 22 استان و شهرهای زیارتی کشور عراق از 7 تا 17 مهرماه به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی در حال برگزاری است./930/پ203/ص
ارسال نظرات