۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۱۱۴۹۴۵
عضو شورای رهبری جبهه عمل اسلامی لبنان:

راهبردهای دیپلماتیک کاری از ملت فلسطین پیش نخواهد برد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای رهبری جبهه عمل اسلامی لبنان با تبریک آزادی قریب الوقوع اسرای فلسطینی، توافق مقاومت اسلامی فلسطین با رژیم صهیونیستی را دلیلی دانست بر اینکه این رژیم تنها زبان زور را می فهمد.
شيخ هاشم منقاره
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم منقاره، رییس جنبش توحید اسلامی و عضو شورای رهبری جبهه عمل اسلامی لبنان، شامگاه گذشته با اشاره به توافق مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و رژیم صهیونیستی برای تبادل بیش از هزار اسیر فلسطینی با یک اسیر صهیونیست، پایداری فلسطینی ها که دشمن صهیونیستی را به پذیرش این توافق واداشت را ستود.

عضو شورای رهبری جبهه عمل اسلامی لبنان ملت فلسطین را تا تکمیل عملیات تبادل اسرا به هوشیاری نسبت به فریب و نیرنگ دشمن اشغالگر که تاریخش لبریز از فریبکاری و دسیسه چینی است فراخواند و تاکید کرد: این توافق به دست آمده باری دیگر ثابت کرد که رژیم صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد.

وی با ابراز اینکه اگر اسیری صهیونیستی در دست مجاهدان مقاومت نبود، اسراییل حتی یک اسیر فلسطینی را نیز آزاد نمی کرد، افزود: تمامی راهبردهای دیپلماتیک و مذاکرات هرگز نخواهد توانست که قضیه ای از قضایای فلسطین را با دشمن صهیونیستی پیش ببرند.

شیخ هاشم منقاره با ابراز اینکه ملت های زنده از تجربه های گذشته خود درس می گیرند، عملکرد مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین را اینگونه ارزیابی و تاکید کرد: پایداری و توانمندی مقاومت است که پیروزی به بار می آورد و این امر تنها با دوری از فتنه و لغزش گاه ها و وحدت و همبستگی در برابر تنها دشمن مان میسر است.

گفتنی است که خالد مشعل، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، دو روز پیش با اعلام اینکه جنبش حماس برای تبادل اسیران فلسطینی با یک نظامی صهیونیست به توافق رسیده است، گفت: تبادل اسرا در دو مرحله انجام خواهد شد که در مرحله اول آن، 450 اسیر طی یک هفته آینده آزاد خواهند شد و مرحله دوم این مبادله نیز دو ماه پس از اجرای مرحله اول، اجرا خواهد شد و در قالب آن 550 نفر از اسرای فلسطینی باقی مانده در زندان های صهیونیستی آزاد خواهند شد.

خالد مشعل همچنین اعلام کرد که تمامی 27 اسیر زن فلسطینی مشمول این مبادله هستند و گفت: هیچ اسیر زن فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند و همچنین در مرحله اول این مبادله، 315 نفر از اسرای محکوم به حبس های طولانی مدت آزاد خواهند شد./981/ب903/گ
ارسال نظرات