۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۵۸۰۷
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی:

یکی از شاخصه های اصولگرایی ولایتمداری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، ولایت مداری و برائت را یکی از شاخصه های اصولگرایی دانست و اظهار داشت: افرادی که مدعی اصولگرایی هستند اگر یکی از این دو شاخصه را نداشته باشند، اصولگرا نیستند.
ناصر سوداني، نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي
ناصر سودانی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برخی از جریانات رخ داده در مجلس، اظهار داشت: اصولگرایی یعنی ولایت و برائت و افرادی که مدعی اصولگرایی بوده و یکی از این دو پایه را نداشته باشند، نباید او را اصولگرا دانست.

این مقام مسؤول، در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: مشکلی که در حال حاضر وجود دارد عدم تدوین منشور اصولگرایی است که این مشکل هر چه سریع تر باید بر طرف شوند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اصولگرایان، گفت: اگر چه رهبر معظم انقلاب در خصوص جریان اصولگرایی، موازین، شاخص‌ ها و معیارهایی را تبیین فرمودند اما در مجموع اینها باید به شکل نظام‌ مند، مدون شده و جنبه‌ مصداق‌‌ یابی آن ملموس و عملیاتی‌تر شود که ان شاء الله این خلأ به زودی پر خواهد شد.

وی در ادامه، گفت: به یقین در میان اصولگرایان افرادی هستند که نمره خوبی در کارنامه آنها ثبت نمی شود؛ از این رو اگر افراد تجدید شده بتوانند در امتحانی دیگر جبران کنند، مورد قبول واقع می شوند و در غیر این‎صورت، مردودینی خواهند بود که از دایره اصولگرایان خارج می شوند.

سودانی، با تأکید بر وجود تمایز بین اصولگرای واقعی و افرادی که به نام اصولگرایی آب به آسیاب فتنه ریخته و بیش از حد با فتنه‌گران مماشات کردند، اظهار داشت: اصولگرای واقعی دارای دو ویژگی ولایت و برائت بوده و تنها کسانی را که ولایت دارند، نباید اصولگرا دانست، بلکه که در بعد برائت اصولگرایان هم باید تأکید داشت.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، در پایان سخنان خود، با بیان این که نباید از فضاسازی، شانتاژ ها و تبلیغات مسموم ترسید، تأکید کرد: این گرد و غبارها، نمی‌تواند کسی را که به آرمان و هدف خود باور دارد، از راه منحرف کند./9465/ت302/ج
ارسال نظرات