۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۶۴۶۸

افتتاح ساختمان حوزه علمیه خواهران خسروشهر

خبرگزاری رسا ـ ساختمان حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه(س) شهرستان خسروشهر در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.
حجت الاسلام علي خديوي، مدير مرکز تخصصي شيعه شناسي علامه اميني(ره) تبريز
حجت الاسلام علی خدیوی، مؤسس حوزه علمیه خواهران شهرستان خسروشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: ساختمان جدید این مرکز علوم اسلامی در زمینی به مساحت 2 هزار و 650 مترمربع در داخل شهر با پیشرفتی 95 درصدی، آخرین مراحل احداث را سپری می کند.

وی خاطر نشان کرد: پیش از این قرار بود، مراسم افتتاح ساختمان حوزه علمیه خواهران خسروشهر همزمان با عید غدیرخم برگزار شود که بعلت برخی نواقص این امر منتفی شد، اما سعی شده تا قبل از آغاز ماه محرم ساختمان مورد بهره برداری قرار گیرد.

حجت الاسلام خدیوی ادامه داد: زمین این ساختمان از سوی یکی از خیرین منطقه اهدا شده که عملیات احداث نیز با مساعدت خیرین و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور در حال پیگیری است.

امام جمعه گوگان تصریح کرد: ساختمان جدید مدرسه علمیه خواهران شهرستان خسروشهر هم اکنون با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که پیش بینی می شود که ابتدای سال آینده به بهره برداری کامل برسد.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی نام‌نویسی و تحصیل در این مرکز می‌توانند با شماره ‌2664503 0412 تماس بگیرند و یا به نشانی خسروشهر، خیابان امام خمینی(ره) روبه‌روی پمپ بنزین ساختمان مدرسه علمیه خواهران مراجعه کنند./935/پ202/س

ارسال نظرات