۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۵۳۵
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

جنبش وال استریت اوج نفرت جهانی از نظام سرمایه‌داری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: جنبش ضدسرمایه‌داری و 99 درصدی وال استریت، نتیجه ظلم و تعدی غرب نسبت به مردم آمریکا و اروپا است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در جمع مردم بخش لیلان شهرستان ملکان اظهار داشت: جنبش ضدسرمایه‌داری و 99 درصدی نتیجه ظلم و تعدی و ستم غرب نسبت به مردم آمریکا و اروپا است و این حقیقت انکار‌ناپذیر سلطه گری و تجاوز غرب را ضد مظلومان و مستضعفان را می‌رساند.

وی با اشاره به تهدید اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران و همچنین گزارش همزمان مدیرکل آژانس هسته‌ای را نشانه توافق و استفاده ابزاری از مجامع به اصطلاح بین‌‌الملی علیه ایران دانست و گفت: توان و قدرت ایران در داشتن سلاح اتمی و غیر متعارف متمرکز نیست، بلکه قدرت ایران در وجود ایمان راسخ و جوانان سلحشور و شهادت طلب با تکیه بر قدرت لایزال الهی است که لرزه براندام روبه اضمحلال استکبار انداخته است.

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که ایران با همه قدرت آماده دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: ادعاهای بی‌اساس غرب و آمریکا علیه ایران نشانی بزرگ از ضعف و استیصال آنها است و دشمن باید بداند ملت ما در برابر این فشارها هرگز تسلیم نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: اکنون دوران زورمداری و ابرقدرتی به پایان رسیده و هیچ کشوری نمی تواند مانع توسعه و پیشرفت کشور دیگر شود، چنان‌که بیداری و خیزش کشورهای اسلامی و عربی این مسأله را ثابت کرد.

وی افزود: امروز ایران قدرتمندتر از هرزمان دیگر به پشتوانه ولایت و بسیج و توانمندی‌های خود آماده پاسخ قاطع و کوبنده به هرگونه تعرض و تجاوز است و لحظه‌ای در دفاع از اسلام و قرآن و ایران درنگ نخواهد کرد.

حجت الاسلام ولایی داشتن انرژی هسته ای را حق مسلم ایران و تمام کشورها دانست و خاطر‌نشان کرد: ما براساس باورهای دینی نیازی به سلاح اتمی نداریم و بر این معتقدیم که دوران اتکا به آن به سرآمده چرا که اگر چنین بود کشورهای دارای سلاح اتمی از این حربه برای رسیدن به مقاصد خود استفاده می کردند.

وی در ادامه وحدت و تبعیت محض از ولایت را رمز پیروزی و پیشرفت ایران اسلامی دانست و گفت: دشمن درصد ایجاد تفرقه و اختلاف برای رسیدن به مقاصد خود می باشد که باید هوشیار بود و نقشه و توطئه دشمن را خنثی کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات