۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۱۶۶۴۷
امام جمعه مرند:

فتنه گران باوجود دعوت رهبری به حضور در جبهه نظام اسلامی لجاجت کردند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مرند گفت: رهبری نظام با قاطعیت و درایت مثال‌زدنی همگان را به حضور در جبهه نظام اسلامی دعوت کردند که متأسفانه فتنه‌گران با لجاجت، صلاح را نداسته و با اقدامات مذبوحانه موجبات نفرین مردم نسبت به خود را فراهم کردند.
حجت لاسلام علي نعمت‌‌زاده، امام جمعه مرند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی نعمت زاده، امام جمعه مرند، امروز در همایش پاسداران بازنشسته و شاغل سپاه ناحیه مرند اظهار داشت: دین اسلام تکمیل نمی شد اگر واقعه عظیم و پربرکت غدیر بوجود نمی آمد و در این واقعه بزرگ اسلامی ولایت و امامت حضرت علی (ع) ابلاغ نمی شد و اگر دین اسلام، دین کامل نزد خداوند متعال است به سبب و برکت ولایت و امامت ائمه (ع)است.

وی با اشاره به بحث ولایت فقیه افزود: امروز همه ما شاهد هستیم که دشمنان اسلام همه ترسشان از ولایت است و از اسلام خالی که بعضی ها تبلیغ می کنند، ترسی ندارند.

وی ادامه داد دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از اسلام خالی از ولایت واهمه ای ندارند بلکه همه ترسشان از ولایت فقیه است چون این ولایت است که در مقابل همه استکبار ایستاده است.

جت الاسلام نعمت‌زاده خاطر‌نشان کرد: واقعه غدیر و ابلاغ ولایت و امامت از سوی پیامبر اکرم اسلام‌(ص) از سوی خداوند متعال، تکلیف را برای همه مسلمانان روشن ساخت و جای هیچ عذر و بهانه ای را باقی نگذاشت؛ اما با وجود این واقعه عظیم و ابلاغ امامت، باز عده ای بر طبل مخالفت و لجاجت کوبیدند؛ غافل از این‌که غدیر و ولایت، تمام سنگر اسلام است.

حجت الاسلام نعمت‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جریان انحرافی در تضعیف جایگاه مرجعیت و رهبری در نظام اسلامی اظهار داشت: کسی جز ولایت فقیه نمی‌تواند برای ملت همیشه در صحنه ایران خط و خطوط ترسیم کند، خط روحانیت و ملت ایران همان صراط مستقیم رهبری است.

وی با بیان این‌که جریان فتنه پس از ورشکستگی در حوادث گذشته به دنبال توطئه از درون نظام هستند، افزود: رهبری نظام با قاطعیت و درایت مثال زدنی همگان را به حضور در جبهه نظام اسلامی دعوت کردند که متأسفانه فتنه‌گران با لجاجت، صلاح را نداسته و با اقدامات مذبوحانه موجبات نفرین مردم نسبت به خود را فراهم کردند.

امام جمعه مرند با تاکید بر دفاع از حریم ولایت افزود: مقام معظم رهبری در طول 22 سال گذشته توانسته با رهبری قاطع در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی با وحدت و یکپارچگی مردم استقلال نظام اسلامی را حفظ کند، همواره باید قدردان رهبری و نعمت ولایت بود./935/پ202/س
ارسال نظرات