۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۱۷۷۴۵

‌برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم این اداره کل خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم برگزار می شود.
مسابقات قرآني
حجت الاسلام سیدعلی میرمحمدی، سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: سی و چهارمین دوره مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در رشته حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم در حسینیه امام رضا(ع) اهواز با حضور متسابقین آغاز شد.

وی با بیان این که این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران در رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال از(2 آذر) آغاز شده و به مدت پنج روز ادامه دارد، افزود: پس از اتمام این دوره، در هر رشته سه نفر برتر به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

وی با اشاره به حضور داوران برتر استان در این دوره مسابقات تصریح کرد: قرائت متسابقین از نظر لحن، تجوید، صوت، و وقف و ابتدا مورد بررسی و امتیازبندی قرار می گیرد و البته شرط ورود برای شرکت کنندگان بالای 16 سال، شرکت در آزمون کتبی مفاهیم می باشد.

حجت الاسلام میر محمدی‌ اضافه کرد: داوران بخش آقایان قاسم بستانی، عباس حزباوی، سیدحسن موسوی‌شوکه و حمید چنانی و در بخش بانوان ایمان تمیمی،‌ فخریه سیلاویان، صدیقه لویمی‌اصل، نرگس سالمی و خانم سالمی هستند./9461/پ203/س


ارسال نظرات