۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۱۱۹۳۱۶

دیدار اعضای ستاد بزرگداشت 9 دی مشهد با آیت الله علم الهدی

خبرگزاری رسا ـ اعضای ستاد مردمی بزرگداشت حماسه 9 دی در مشهد با آیت الله علم الهدی دیدار کردند.
9 دي
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی گروه هنری مصور، امام جمعه مشهد در این دیدار که شب گذشته انجام شد، گفت: اگرچه در مسیر انقلاب ترس و یأس در ما راه ندارد اما گاه بر اثر حرکات پیچیده و پرسرعت دشمن دلشوره هایی ایجاد می شود که حتی بعضی از بزرگان و مسوولان هم آن را درک نمی کنند، اما همین دلشوره ها با دیدن انسجام و نشاط نیروهای ارزشی مانند شما از بین می رود و جای خود را به قوّت قلب و خوشحالی می دهد.

آیت الله علم الهدی با اشاره به اهمیت حضور در صحنه و پر کردن چشم دوست و دشمن گفت: گاه با کوچکترین اتحاد و انسجام بین نیروهای ارزشی دشمن به شدت عقب نشینی می کند و فرصت جولان را از دست می دهد لذا شما، هم باید در بعد برنامه ریزی کار کنید و هم در بعد تبلیغات و بروز جلوه ی بیرونی 9 دی و دو برابر انرژی اصل کار را، صرف جلوه و ظهور آن کار نمایید. در فضای مجازی نیز باید پر حجم و قوی کار انجام دهید.

وی سپس به کارکردهای مهم 9 دی اشاره کرد و افزود: 9دی هم باعث ساقط شدن اصلاح طلب ها و فتنه گران و نفوذی ها شد و هم باعث شد مردم از تمام جریانات سیاسی حتی اصول گرایان قطع امید کنند و خود را مستقیماً پشت سر رهبری ببینند و بیایند، بر همین اساس ستاد مردمی 9 دی باید به ارتباط قوی امت و امام بپردازد، آنها را منسجم نموده و در مواقع لزوم آماده ی دفاع کند.

در ابتدای این دیدار، نماینده ستاد، گزارش جلسات و همچنین تقویم برنامه های اجرایی ایام 9 دی را که توسط مراکز مردمی انجام می شود به امام جمعه مشهد ارائه داد.

گفتنی است، نهضت مردمی پوسترهای عاشورا نیز به عنوان عضو این ستاد آمادگی خود را جهت تأمین محتوای تبلیغاتی ایام 9 دی اعلام کرد./930/د102/س


ارسال نظرات