۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۲۰۳۸۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

ملت ایران در برخورد با فتنه‌ دشمنان، آگاهانه وارد میدان می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ملت ایران اسلامی با تبعیت از رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکنون توانستند حوادث، مشکلات و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.
معاون فرهنگي تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جمع مبلغان دینی در مرکز استان، بصیرت افزایی در جامعه را یکی از وظایف مهم مبلغان در جامعه امروز دانست و گفت: روحانیت به عنوان مسؤول رسیدگی به امور دینی مردم باید تلاش کند عنصر بصیرت دینی را در میان مردم تقویت کند.

وی با بیان این که بصیرت از اوصاف متقین است و خداوند آن را به بندگان صالح و متقین عطا می کند، افزود: متقین کسانی هستند که در حوادث، مانند کوه راسخند و مطیع فرمان ولی و امام خود هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که انسان های متقی در مسیر هدایت قرار می گیرند و به توفیق های فراوانی می رسند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی انسان های بی تقوا با انحراف در مسیر توفیق الهی را از خود دور می کنند.

حجت الاسلام گلمیرزاده، بصیرت را از مسائل ضروری هر جامعه ای دانست و افزود: کسانی که بینش ندارند نمی‌توانند حقایق را درک کنند و تابع جو و فضای غبار آلود می شود و این سبب شکست است.

وی، ولایت را کلید حل مشکلات جامعه دانست و با بیان این که ملت ایران اسلامی با تبعیت از رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکنون توانستند حوادث، مشکلات و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند، ادامه داد: بیش از سه دهه حضور همیشه در صحنه نشان دهنده بصیرت بالای ملت ایران است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که در فضای غبار آلود فتنه سال 88 تنها بصیرت ملت ایران سبب شد آنها آگاهانه تصمیم بگیرند و مانع از تحقق اهداف شوم دشمن شوند، خاطرنشان کرد: اگر روشنگری های به موقع مقام معظم رهبری و بصیرت این ملت نبود به یقین کشور اسلامی با مشکلات گسترده ای روبه‌رو می شد.

حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به این که مردم در مواقع فتنه باید به علما مراجعه کنند، اذعان داشت: روشنگری و بصیرت‌بخشی مقام معظم رهبری موجب شناخت فتنه شده و مردم از گمراهی و تاریکی فتنه نجات پیدا کردند.

وی، نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در دو دهه مدیریت ایشان در نظام اسلامی را بسیار درخور اهمیت خواند و ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره با تدابیر عالمانه خود مانع از تحقق توطئه های دشمنان نظام شدند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که ملت ایران همواره تابع محض ولی فقیه هستند، خاطرنشان کرد: این مردم نشان دادند هیچ گاه ولایت را رها نخواهند کرد و همواره در جهت پشتیبانی این عنصر مهم و تأثیر گذار گام برخواهند داشت./950/پ202/س
ارسال نظرات