۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۷۸۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

نظام بر پایه ولایت فقیه، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که نظام بر پایه ولایت فقیه همه توطئه های دشمنان را خنثی کرده است، بیان داشت: دشمنان نظام همواره از نقش تأثیرگذار ولایت در جامعه دینی هراسان بوده و هستند.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در دیدار دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان گفت: آنچه دشمن را عصبانی کرده، اطاعت مردم از ولایت است زیرا این تبعیت موجب تقویت و استحکام نظام دینی می شود.

وی با بیان این که با وجود ولایت و امامت، انسان مسلمان بهتر و مطلوب تر در عرصه‌های دینی و اجتماعی ظاهر می‌شود، افزود: ولایت و امامت قوت قلبی برای بشریت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان تأکید کرد: امروز برهمه ما به ویژه بنیاد بین‌المللی غدیر، فرض است تا فرهنگ ولایت را بیش از پیش در جامعه نهادینه و به نسل جوان معرفی کنیم.

وی، ولایت فقیه را رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ولایت فقیه سنگ‌‏بناى نظام جمهوری اسلامی است و بر هر فرد مسلمان و انقلابى لازم است این اصل اساسى را خوب بشناسد و سپس بر مدار آن حرکت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها با ولایت فقیه به اهداف بلند مدت خود دست خواهد یافت، ادامه داد:  ولایت فقیه در نظام اسلامی یک نعمت الهی است که باید حفظ شود.

حجت الاسلام یاری با اشاره به این که اصول و فروع دین بدون ولایت پذیرفته نیست، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه و رهبری های پیامبر گونه امام راحل و مقام معظم رهبری امروز به قدرتی بلامنازع در خاورمیانه و دنیا تبدیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که نظام بر پایه ولایت فقیه همه توطئه های دشمنان را خنثی کرده است، بیان داشت: دشمنان نظام همواره از نقش تأثیرگذار ولایت در جامعه دینی هراسان بوده و هستند.

وی با ااشاره به این که دشمنان بیش از سه دهه است که همه توان خود را در جهت خدشه دار کردن جایگاه ولایت به کار گرفته اند، خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی ملت ولایت مدار ایران اسلامی از جایگاه ولایت سبب خنثی شدن همه توطئه های دشمنان شده است.
 
عبدالله بابایی پور، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر گیلان نیز در این دیدار با اشاره به برنامه های این بنیاد بیان داشت: برنامه ریزی در امور فرهنگی برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با حقایق ولایت بزرگترین خدمت است.

بابایی پور افزود: جهان اسلام می‌تواند با تأسی به فرهنگ ولایت و امامت، اتحاد و انسجام خویش را در جهان مستحکم تر و بیداری اسلامی را گسترش دهد./950/پ202/س
ارسال نظرات