۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۲۲۱۹۵
مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت:

ولایت فقیه اصلی ترین دارایی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند که مرجعیت و رهبریت را از ملت ایران بگیرند که باید دانست؛ اگر رهبری را بگیرند همه دارای انقلاب را گرفته اند.
رهبر  معظم انقلاب آيت الله العظمي سيد علي خامنه اي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام عبدالله حسنی، مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت، امروز در جمع تعدادی از ائمه جماعات مساجد و مدارس استان اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از مصادیق بزرگداشت شعائر اسلامی در فضای نامناسب جامعه اسلامی بود.

وی با بیان اینکه تفسیر به رأی و غلط از احکام الهی موجب روی کار آمدن حکومت های دیکتاتوری در کشورهای منطقه شده است، خاطر نشان کرد: اگر امروز شاهد بیداری اسلامی در منطقه هستیم، نشان از شناخت حقیقی انقلابیون از آموزه های اصیل اسلام ناب محمدی دارد.

حجت الاسلام حسنی با تاکید بر اینکه آرمان آزادگان و مستضعفان مظلوم جهان جز انقلاب اسلامی ایران نیست، تصریح کرد: مهم ترین خطری که آرمان و نهضت اسلامی مردم مسلمان منطقه را تهدید می کند، عدم وجود رهبر قوی و واحد و همچنین نفوذ شبه انقلابیون برای انحراف در مسیر اسلامی امت انقلابی است.

مشاور استاندار اردبیل در امور روحانیت با تشریح اهمیت نقش رهبری نظام در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبری امام خمینی(ره) در دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و رهنمودهای داهیانه و امام‌گونه حضرت آیت الله خامنه ای در شرایط کنونی به حدی حائز اهمیت است که استکبار جهانی با هیمنه پوشالی خود نامه ای سراسر عجز و ناتوانی به ایران می فرستد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان برنامه های مختلفی برای ضربه به جایگاه مرجعیت و ولایت در نظام شیعی طرح ریزی کرده است، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند که مرجعیت و رهبریت را از ملت ایران بگیرند که باید دانست؛ اگر رهبری را بگیرند همه دارای انقلاب را گرفته اند.

حجت الاسلام حسنی همچنین خواستار تبیین جایگاه و نقش ولایت در عظت و اقتدار نظام اسلامی از سوی روحانیان، مبلغان و اقشار تأثیرگذار جامعه در منابر و مساجد شد و افزود: از مهم ترین دستاوردهای انقلاب، احیای جایگاه حقیقی مساجد بود، اگر جوانان ولایت مدار و دانشمند در مساجد تربیت یابند، دیگر نیازی به علم وارداتی و دست چندم غرب نخواهیم داشت./935/پ202/س

 

ارسال نظرات