۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۱۲۲۵۴۵
بادامچیان:

نماینده مجلس نباید محافظه کار باشد/ هیچ قدرتی قادر نیست ایران را وادار به عقب نشینی کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حساسیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: ما در مجلس به افرادی کاردان، قانون دان و شجاع نیاز داریم و یک فرد نباید برای راه یافتن به مجلس دست به هر اقدامی بزند.
اسد الله بادامچيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسدالله بادامچیان یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد حضرت امام زین العابدین(ع) قم برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه بایستی با بصیرت نمایندگان شایسته ای را به مجلس بفرستیم، به تبیین شاخصه های نمایندگی مجلس پرداخت و گفت: نمایندگی مجلس شوخی نیست، نماینده باید قانون دان و قانون نگار باشد، تسلط به دانش و تخصص روز، شجاعت، و پرهیز از افراط و تفریط و محافظه کاری از دیگر وظایف نمایندگان است، از سویی دیگر یک نماینده نباید پایش برای پول و قدرت بلرزد و برای راه یافتن به مجلس دست به هر کاری بزند.

بادامچیان برگزاری سرد و مشارکت پایین مردم را خواسته دشمنان و استکبار دانست و گفت: ما باید با تمام توان سعی در برگزاری باشکوه انتخابات داشته باشیم و در این راه از هیچ چیز فروگذار نکنیم.

وی در ادامه سخنان خود با گرامی داشت دهه مبارک فجر، نظام اسلامی جمهوری اسلامی را نظامی مقتدر توصیف کرد و گفت: با وجود تمامی توطئه های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی امروز، کشور ما در اوج عزت و اقتدار ایستاده است.

این فعال سیاسی با اشاره به بیانات حکیمانه و صریح رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه باشکوه تهران افزود: ایشان در خطبه های نماز جمعه با اقتدار و صراحت تاکید کردند که تمامی تحریم ها علیه ما به ضرر غرب بود و جنگ برای آن ها بدتر است.

بادامچیان با بیان اینکه ایران اسلامی امروز مقتدرترین کشور روی زمین است، قدردانی و حراست از نعمت بی بدیل انقلاب اسلامی را یک اصل مهم دانست و بیان داشت: امروز هیچ کشوری قادر نیست ایران را به عقب نشینی وادار کند از این رو آنها به دنبال اسلام هراسی هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما از ناوهای هواپیما بر و تجهیزات نظامی آمریکا و دیگر دشمنان هراسی ندارند، استکبار جهانی را مستاصل تر از همیشه توصیف و تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند جهنمی برای آنها بوجود خواهیم آورد.

وی با تحسین پیشرفت ها و دستاوردهای نظامی ایران، افزود: خوشبختانه با همت دانشمندان امروز ما در این عرصه دارای توانمندی های بسیار خوبی هستیم و موشک های تولید شده در داخل، قادر به درهم شکستن هر گونه حرکتی از سوی دشمن هستند.

این فعال سیاسی با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی در اروپا، اظهار داشت: به برکت اسلام امروز بنیان های اقتصادی ما محکم ترین وضع موجود را دارد به گونه ای که ما هیچ گونه بدهی معوق نداریم و در مقابل کشورهای بسیاری در غرب در آستانه ورشکستگی قرار دارند.

بادامچیان موج بیداری اسلامی را متاثر از انقلاب اسلامی ایران دانست و با بیان اینکه در برخی از کشورهای عربی و غربی دیکتاتوری جمعی حاکم است، دموکراسی و حقوق بشر غربی را فریبی بیش ندانست و اعتراض مردم این کشورها را مؤیدی بر این موضوع ارزیابی کرد.

وی ترور دانشمندان هسته ای کشور را احمقانه ترین اقدام از سوی دشمنان دانست و با بی تاثیر دانستن این گونه اقدامات کور در عزم و اراده استوار ملت در مسیر پیشرفت و عزت، گفت: شهادت این جوانان خونی تازه در رگ های انقلاب اسلامی است./924/پ202/ج
ارسال نظرات