۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۲۴۱۹۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

مردم نقش اول را در جهت دهی به سیاست گذاری های کشور بر عهده دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مردم با انتخاب و نظارت بر نمایندگان در جهت دهی به سیاست گذاری های کشور به عنوان نقش اول دخالت دارند.
فضاي انتخاباتي
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از اداره کل تبلیغات خراسان رضوی، حجت الاسلام محمود مرویان حسینی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر تاثیرحضور حداکثری مردم در انتخابات و نقش این حضور در پیشبرد اهداف نظام اظهارکرد: این نظام در شکل گیری و استمرار، همواره با حضور و نقش آفرینی مردم بحران ها را پشت سر گذاشته، راهنمایی جدید را گشوده و استقلال و پیشرفت و اسلامیت کشور را تامین کرده است، بنابراین سهم و حق مردم در ساماندهی به ارکان نظام، اولین و مهمترین است.

وی درباره جایگاه مجلس شورای اسلامی در نظام اظهارکرد: مجلس شورای اسلامی، نرم افزار مدیریت کشور در عرصه های اقتصادی، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی است.

حجت الاسلام مرویان حسینی افزود: بی تردید پیشرفت و عدالت در کشور در سایه قانونگذاری و نهاد سازی متناسب با نیازها و نظارت راهبردی امکان پذیر است و این مهم منحصرا با مجلسی کار آمد، اسلامی، مردمی و انقلابی صورت خواهد گرفت.
وی درباره وظایف مردم و مجلس در قبال یکدیگر افزود: سرمایه های کشور با قانوگذاری مجلس رشد می یابد و سرمایه مجلس با حضور و نظارت مردم اتفاق می افتد.

حجت الاسلام مرویان حسینی تاکید کرد: حضور چشمگیر مردم در انتخابات مجلس، توهم توطئه بیگانگان را خنثی و افکار عمومی دنیا را به ایرانی مقتدر، اسلامی و مردمی و دشمن شکن متوجه خواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه مردمی بودن نمایندگان، پایبندی به اصالت اندیشه اسلامی، گفتمان ولایت و رهبری و خدمت محوری ملاک هایی است که مردم ولایتمدار برای داشتن مجلسی کارآمد مدنظر دارند: حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات مجلس نهم را پشتوانه ملت و ناظر بر دولت و مددکار رهبری قرار خواهد داد.

تولید فلش کارت و نرم افزار انتخابات در اداره کل تبلیغات خراسان رضوی

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از تولید و توزیع فلش کارت و نرم افزار انتخاباتی "رای من سید علی خامنه ای" از سوی این اداره کل در سطح استان بارویکرد حضور حداکثری مردم در انتخابات خبر داد.

حجت الاسلام مهدی جودکی اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان در راستای حضور حداکثری مردم و تشویق و ترغیب آحاد جامعه برای شرکت در انتخابات اقدام به تولید نرم افزار و فلش کارت شاخص های انتخاب از نگاه امام راحل و مقام معظم رهبری کرده است.

وی در خصوص ویژگی های نرم افزار تولید شده برای انتخابات بیان کرد: سرفصل های بایسته ای در مورد مجلس و جایگاه آن، ویژگی های نماینده طراز اسلام و انقلاب، انتظارات و کارآمدی سیاسی از مجلس شورای اسلامی و لوایح و مقررات مربوطه و نگاه راهبردی امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان مرزبانان اصیل اندیشه و رفتار در انقلاب اسلامی از ویژگی های این نرم افزار محسوب می شود.

حجت الاسلام جودکی در زمینه سرفصل ها و ویژگی های فلش کارت انتخابات نیز گفت: اهمیت انتخابات، ویژگی های نمایندگان منتخب و الگو و نمایندگانی که به عنوان اسوه در طول انقلاب و بعد از انقلاب مطرح بوده اند وپرداختن و ایجاد نگرش به زوایای زندگی و فعالیت های آنها از سرفصل ها و ویژگی های فلش کارت انتخابات است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه مجلس به عنوان عصاره فضائل امت است تاکید کرد: ضرورت و تلاش برای حضور و مشارکت حداکثری مردم و جریان هایی که اصالت های انقلاب اسلامی، پیشرفت و عدالت را پیگیری می کنند دغدغه و همت تمام نخبگان، دلسوزان نظام اسلامی و دستگاه های فرهنگی از جمله اداره کل تبلیغات اسلامی است.

گروه های جهادی تبلیغ به روستاهای خراسان رضوی اعزام می شوند

مسوول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از اعزام 100 گروه جهادی تبلیغ به روستاهای استان خبرداد.

حجت الاسلام علی بخشی اظهار کرد: گروه های جهادی تبلیغ که دارای چهار عضو هستند به روستاهای بزرگ استان که فاقد روحانی مستقر و هجرت هستند اعزام می شوند.

وی افزود: در گروه های اعزامی به روستاها یک نفر مسئول ارتباط با کودکان و نوجوانان، فرد دیگر مسئولیت ارتباط برقرار کردن و تعامل با جوانان و یکی دیگر از اعضای گروه وظیفه برگزاری جلسه با بانوان، نشست پرسش و پاسخ، رفع شبهات و آموزش احکام به بانوان را برعهده دارد.

مسوول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: عضو دیگر گروه که روحانی است مسئولیت قرائت دعای کمیل، برپایی جلسه و منبر و برگزاری حلقه های معرفت و گفتمانهای دینی را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه مدت اردوها برای گروه های جهادی تبلیغ شش الی هشت هفته است، تصریح کرد: این گروه ها پس از اقامه نماز جماعت در صبح جمعه و قرائت دعای ندبه و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ظهر جمعه به شهرهای خود باز می گردند.

گفتنی است، اعزام گروه های جهادی تبلیغ به روستاهای استان از 11 اسفندماه آغاز و تا 30 فروردین 91 ادامه خواهد داشت./930/د101/س
ارسال نظرات