۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۲۴۵۰۴
آیت الله طبرسی:

انتخابات امروز پیروزی دیگر ملت ایران در برابر استکبار جهانی است‌

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با بیان این که اقتدار ملت ایران از صبح امروز به رخ جهانیان کشیده شد، ادامه داد: این حضور گسترده ملت ایران سبب هراس دشمنان و عقب نشینی آنها از مواضع کینه توزانه شان خواهد شد.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با قدردانی از حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق های رأی گفت: خوشبختانه ملت ایران اسلامی با درک درست و همراه با بصیرت بار دیگر حماسه ای ماندگار آفریدند.

وی با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در سی انتخابات گذشته همواره حضور حماسی و خیره کننده داشته اند، افزود: آن طور که رسانه های غربی در ساعت های ابتدایی آغاز انتخابات کشورمان گزارش داده اند، نشان دهنده تعجب آنها را از این حضو بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران دشمنان نظام، هنوز ملت ایران را نشناختند، ادامه داد: مردم کشورمان بیش از سه دهه است که عهدی ناگسستنی با نظام دینی بسته اند و هیچ گاه این انقلاب و نظام را تنها نخواهند گذاشت.

آیت الله طبرسی، حضور گسترده مردم در انتخابات را سبب بیمه شدن نظام در سی سال گذشته دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان نیز به نقش ملت ایران در مقبولیت نظام اسلامی پی برده اند و به همین خاطر همواره سعی کردند مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که ملت ایران اسلامی اصولی غیر از اصول امام راحل و مقام معظم رهبری نمی شناسند، تصریح کرد: ملاک ملت ایران در سه دهه اخیر ملاک های مورد نظر ولی فقیه بوده و خواهد بود.

وی با بیان این که اقتدار ملت ایران از صبح امروز به رخ جهانیان کشیده شد، ادامه داد: این حضور گسترده ملت ایران سبب هراس دشمنان و عقب نشینی آنها از مواضع کینه توزانه شان خواهد شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که این حضور حماسی دل امام راحل و مقام معظم رهبری را شاد کرده است، ادامه داد: آحاد جامعه اسلامی در برابر شهدا مسؤولیت و رسالت سنگینی دارند و باید با حضور خود در این چند ساعت باقی‌مانده برگ زرینی را در دفتر خاطرات نظام اسلامی بیافرینند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که بسیاری از رسانه های خارجی قادر به وصف این حضور ملت ایران در پای صندوف‌های رأی نبودند، ادامه داد: این نشان دهنده پیروزی دیگر ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

امام جمعه ساری با بیان این که مجریان برگزاری انتخابات باید تلاش کنند تا در ساعت های باقیمانده زمینه را برای حضور بیشتر مردم فراهم کنند، گفت: همه تلاش ها باید برای حضور حداکثری به کار گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  به جشن احسان و نیکوکاری اشاره کرد و با بیان این که همه ما وظیفه داریم در آستانه سال جدید به محرومان و مستضعفان جامعه توجه ویژه داشته باشیم، تصریح کرد: به یقین هر کمکی که در این مسیر انجام شود به عنوان عملی نیکو برای ما ثبت خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران
با بیان این که کمیته امداد از نهادهای خدمتگزار است که سرپرستی خانواده‌های بدسرپرست و یا بی سرپرست و فقرا را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: 13هزار خانواده های محروم در ساری داریم، بیش از 20 هزار نفر هم جمعیت این خانواده‌ها است./950/پ201/س
ارسال نظرات