۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۲۴۷۰۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

حضور گسترده مردم در انتخابات اقتدار، وحدت و انسجام ملت ایران را به نمایش گذاشت

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: حضور حماسی مردم همیشه در صحنه ایران در پای صندوق های رأی بار دیگر اقتدار، وحدت و انسجام ملت ایران را به نمایش و رخ جهانیان کشید.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين
حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با قدردانی از حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند گفت: حضور حماسی مردم همیشه در صحنه ایران در پای صندوق های رای بار دیگر اقتدار، وحدت و انسجام ملت ایران را به نمایش و رخ جهانیان کشید.

وی با بیان این که حضور گسترده مردم در انتخابات لبیکی دوباره به نظام اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود، افزود: حضور پرشور مردم در پایا صندوق های رای 12 اسفند خط بطلانی بر خیال های باطل و یاوه گویی های مستکبران مداخله جو بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تبلیغات گسترده و هزینه های میلیارد دلاری سعی بر کمرنگ کردن حضور مردم در این عرصه داشتند؛ اما حضور گسترده مردم متدین و انقلابی ایران در پای صندوق های رای جهانیان را بار دیگر شگفت زده کرد.

وی با اشاره بیداری اسلامی در منطقه که الهام گرفته از آرمان و شعارهای انقلاب اسلامی است، افزود: این جنبش های انقلابی موجب ایجاد ترس و وحشت در دشمنان اسلام شده و در همین راستا شاهد خط و نشان کشیدن های رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا علیه ایران و تهدید نظامی ملت ایران هستیم که همگی از موضع ضعف آنان است.

حجت الاسلام نعمت الهی اضافه کرد: مستکبران و استعمارگران جهان در تلاش هستند تا با تهدید نظامی و تشدید تحریم ها علیه ایران از سرعت موتور حرکت انقلاب اسلامی بکاهند ولی حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند همه توطئه های آنها را خنثی کرد.

وی همچنین بر نقش حضور حداکثری مردم در تشدید روند انقلاب های اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: به طرو حتم حضور گسترده مردم در روز گذشته تاثیرات عمیقی بر بیداری اسلامی خواهد داشت.

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که از بعد ولایت‌پذیری نیز حضور مردم معنادار تلقی می‌شود، گفت: همچنین حضور گسترده مردم در این‌ دوره از انتخابات سبب می‌شود که دوست و دشمن تلقی درستی از انسجام ملت ایران و اقتدار نظام جمهوری اسلامی پیدا کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: ملت ایران به وظیفه خود عمل کرد و از این پس باید مسؤولان و نمایندگان مجلس به وظایفی که بر عهده دارند به خوبی عمل کنند و قدردان این ملت فهیم، متدین و انقلابی باشند.

وی افزود: بنابر این مسؤولان و نمایندگان راه یافته به مجلس باید قدردان این مردم آگاه، بصیر و انقلابی بوده و در راستای شناسایی نیاز و مشکلات مردم در صدد رفع آن بر آمده و خدمت صادقانه به آنان داشته باشد./950/ت302/س

ارسال نظرات