۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۷۷۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

نقش روحانیت در حضور حداکثری مردم ارزنده بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، به نقش ارزنده روحانیت در حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی اشاره کرد و بیان داشت: مبلغان دینی نیز با تبیین مسأله انتخابات و بیان شرایط خاص امروز نظام زمینه حضور حداکثری را در کشور فراهم کردند.
مدير كل تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، به حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق های رأی اشاره کرد و گفت: مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رأی سبب عقب نشینی دشمنان از سیاست های غلط آنها خواهد شد.

وی، حضور دشمن شکن و با بصیرت مردم در انتخابات 12 اسفند را مایه یأس دشمنان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: این حضور پرشور و با شکوه جایگاه ایران اسلامی درسطح جهانی تقویت کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، ملت ایران مردمی هوشیار و آگاه معرفی کرد وبا بیان این که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر بصیرت و ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: دشمنان نظام از حضور حماسی مردم کشورمان در پای صندوق های رأی شوک زده شدند.

حجت الاسلام یاری با بیان این که حضور دشمن شکن ملت ایران در 12 اسفند، نه بزرگی به دشمنان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، ادامه داد: ملت ایران اسلامی ثابت کردند هیچ گاه نظام ورهبری را تنها نخواهند گذاشت.

وی با اشاره به این که مردم کشورمان روزگذشته با حضور در انتخابات یه وظیفه شرعی و ملی خود عمل کردند، ادامه داد: ملت ایران برای صیانت از انقلاب و اصل مردم سالاری دینی درکمال بی‌طرفی و بدون اعمال سلیقه و به دور از هرگونه انحراف از شعارها و گفتمان اصیل انقلاب اسلامی یک انتخابات پر شوری را برگزار کردند که سبب تعجب دشمنان شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، حضور حداقلی را هدف و برنامه دشمنان نظام در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ملت بصیر ایران اسلامی با حضور گسترده خود بار دیگر از آرمان های امام راحل وانقلاب دفاع گرفتند و بر تبعیت از منویات مقام معظم رهبری تأکید کردند.

وی در ادامه سخنان خود به نقش ارزنده روحانیت در حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی اشاره کرد و بیان داشت: مبلغان دینی نیز با تبیین مسأله انتخابات و بیان شرایط خاص امروز نظام زمینه حضور حداکثری را در کشور فراهم کردند./950/ا302/س
ارسال نظرات