۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۲۷۴۴۳
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

تاریخ مصرف لیبرالیسم به پایان رسیده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: مکتب لیبرالیسمی بر دو پایه سرمایه داری و دموکراسی استوار است؛ اما اکنون به آخر و انتهای خط رسیده است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در جمع بسیجیان شهرستان میانه اظهار داشت: شهید مطهری با درک شرایط زمان و با مجاهدت در عرصه های علمی و پژوهشی توانست پاسخ بسیاری از شبهات التقاطیون را بدهد.

وی با بیان این که استاد مطهری شناخت عمیقی از مکتب متعالی اسلام داشت، خاطرنشان کرد: رمز توفیقات آن استاد فرزانه شناخت حقیقی دین مبین اسلام و ضعف های مکاتب الحادی و انحرافی غرب بود، مساله ای که تا آن دوران کمتر کسی به نقد نظریه پردازان غربی پرداخته بود.

حجت الاسلام ولایی با تشریح برخی اندیشه های شهید مطهری تصریح کرد: آن علامه شهید مکاتب بشری را به دو بعد انسانی و وحیانی تقسیم و اثبات کرد که کامل ترین مکتب برای نجات بشریت اسلام است و البته در مقابل مکتب جوامع غربی را عامل انحراف و گمراهی بشر می دانست.

وی با بیان این که اکنون دو نوع مکتب اسلام و لیبرالیسم رو در روی هم ایستاده اند، گفت: مکتب لیبرالیسمی بر دو پایه سرمایه داری و دموکراسی استوار است؛ اما اکنون به آخر و انتهای خط رسیده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با تأکید بر این که تاریخ مصرف لیبرالیسم به پایان رسیده است، ادامه داد: اندیشمندان بزرگ غربی نظیر هانتینگتون معتقدند نظام اسلامی تنها مکتبی است که می تواند لیبرالیسم را به اضمحلال و نابودی بکشاند.

وی خاطرنشان کرد: مکتب لیبرالیسمی بر دو پایه سرمایه داری و دموکراسی استوار است و به به قدری بر فساد و فحشا تاکید دارد که مردم جوامع غربی را با بحران هویت مواجه کرده استف چنان که تصویب مجاز بودن ازدواج با حیوانات در کنگره آمریکا نمونه بارز فساد و فحشا در مکتب لیبرالیسم است.

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر این که آرا و اندیشه استاد شهید مرتضی مطهری امروز نیز راهگشای بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: اندیشه شهید مطهری برخواسته از تفکرات ولایی و قرآنی بود؛ از این رو هیچ گاه کهنه نخواهد شد./935/پ202/س
ارسال نظرات