۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۷۷۶۵
استاد حوزه علمیه قم:

حل مشکلات کشور نیازمند شجاعت مسؤولان و داشتن روحیه از خودگذشتگی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه انتظار از نمایندگان و مسؤولان کشور این است که به فکر داروی آلام امروز کشور باشند،‌ تاکید کرد: حل مشکلات کشور به شجاعت مسؤولان و داشتن روحیه از خود گذشتگی و خالصانه نیازمند است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد واعظ موسوي حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد  واعظ موسوي


حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: خوشبختانه مردم نجیب ایران اسلامی در سی و سه حوزه انتخابیه با شکوه خاصی پای صندوق ها رفتند و 65 نماینده را به بهارستان فرستادند.

این استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: در این مرحله از انتخابات مردم نشان دادند که همواره هوشیار هستند و در لحظه های مورد نیاز کار مورد پسند خداوند را انجام می دهند و همان گونه که حضور درخشان آنها را در مرحله نخست شاهد بودیم، در این عرصه نیز حضوری مثالزدنی داشتند و موقعیت شناسی خود را به جهانیان نشان دادند.

وی افزود:‌ مردم به این نکته واقف بودند که کار انتخابات مجلس نهم در مرحله نخست تمام نشده و لازم بود قدم بلندی را در مرحله دوم بردارند، از این رو با حضور پر رنگ و مسؤولانه خود در پای صندوق‌های رای منتخبان مجلس نهم را کامل کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی در ادامه به بیان وظایف نمایندگان مجلس پرداخت و گفت: نمایندگان منتخب و دیگر مسؤولان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی نامگذاری شده است، باید تمام توجه خود را معطوف به خدمت به انقلاب و مردم کنند.

وی اضافه کرد: مردم بعد از ادای تکلیف و حضور در عرصه سیاسی انتخابات، چشم به مسؤولان نظام و نمایندگان دارند،‌ مردمی که با شور و حال در حوزه های انتخابیه شرکت کردند و رای خود را با مشارکت فعالانه در صندوق ها ریختند از ارکان حکومت انتظار دارند جز خدمت صادقانه و تلاش برای رفع مشکلات، اراده، نیت و عملی از آنها مشاهده نکنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی افزود: حل مشکلات کشور هم به شجاعت مسؤولان نیاز دارد و هم نیازمند داشتن روحیه از خود گذشتگی و خالصانه و همچنین محتاج غیرت، همت و درک درست شرایط و موقعیت شناسی مسؤولانه دارد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم افزود: امیدواریم هم مجلس هشتم که آخرین روزهای خود را سپری می کند کارنامه‌ای قابل قبول و یادگارهای نیک از خود به جای بگذارد و هم مجلس نهم در کنار بقیه ارکان نظام اسلامی با قدرت و قوت امیدهای تازه ای را در دل ایرانی ها بیافریند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم ثبات نظام را به دنبال داشته و دارد و دشمنان را بیش از پیش نسبت به تعرض به نظام اسلامی مایوس می کند،‌ یادآورشد: انتظار از نمایندگان و مسؤولان کشور این است که به فکر داروی آلام امروز کشور باشند.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری اهتمام به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را از جمله وظایف مهم نمایندگان و مسؤولان دانست و گفت: نمایندگان و مسؤولان‌ با اصلاح روابط،‌ حفظ وحدت و انسجام و در عین حال کمک کردن به یکدیگر مشکلات کشور را حل کنند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات