۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۲۹۴۶۷
آیت‌الله ممدوحی:

مجلس نهم اجرای مطالبات رهبر انقلاب را در اولویت قرار دهد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگان مجلس نهم را به تبعیت از مقام معظم رهبری توصیه کرد و خطاب به آنان گفت: با تبعیت از رهبر معظم انقلاب وفاداری خود را به اسلام و انقلاب ثابت کنید.
آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي
آیت‌الله حسن ممدوحی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آغاز به کار مجلس نهم، اظهار داشت: این مجلس باید نظرات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد و نمایندگان با تبعیت از این بزرگ‌مرد، وفاداری خود به انقلاب و اسلام را به اثبات برسانند.

وی حفظ وحدت را به نمایندگان مجلس توصیه کرد و گفت: همه خیرخواهان نظام بر لزوم وحدت در جامعه تأکید دارند و هرکس برخلاف این مسیر قدم بردارد مقصر است و با این کار، آبروی کشور و مجلس را به بازی می گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این‌که رسانه ای شدن اختلافات نمایندگان مجلس و سایر مسؤولان نظام کار بسیار غلطی است، خاطرنشان کرد: گاهی برخی افراد، خود به رسانه‌ای شدن این اختلافات دامن می زنند در صورتی که اگر بخواهند می توانند جلوی این کار را بگیرند و اکثر رسانه های جمعی از آنها حرف شنوی دارند.

این استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم، دشمن شناسی را برای نمایندگان مجلس بسیار مهم خواند و گفت: نمایندگان مردم باید خیرخواهان و دوستان حقیقی را بشناسند و با استعانت از ائمه اطهار(ع) تلاش کنند که در دام دشمنان به ظاهر دوست گرفتار نشوند.

آیت‌الله ممدوحی با اشاره به این‌که اکثر نمایندگان مجلس نهم از طیف اصولگرایان هستند، اظهارکرد: این یک امتیاز مثبت برای اصولگرایان است و باید از این فرصت پیش آمده جهت اعتلای جمهوری اسلامی و اهداف اصولی آن نهایت استفاده را ببرند./928/ت302/ج


ارسال نظرات