۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۳:۵۹
کد خبر: ۱۳۵۵۷۹

بازدید معاون استاندار قم از فعالیت‌های موسسه آفتاب مهر

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از فعالیت‌های موسسه فرهنگی آفتاب مهر در ماه مبارک رمضان بازدید کرد.
محمد مهدي انصاري، معاون سياسي استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدمهدی انصاری در بازدید از فعالیت‌های و حلقه‌های آموزشی معرفتی ماه مبارک رمضان موسسه فرهنگی آفتاب مهر، با تاکید بر تاثیر فعالیت‌های گسترده فرهنگی و اعتقادی در جذب جوانان و تقویت معرفتی آنها، اظهار داشت: خوشبختانه در استان قم موسسات فرهنگی بسیار فعالی در حال ارائه خدمات فرهنگی و اعتقادی به مردم خصوصا قشر جوان هستند و عملکرد بسیار خوبی در جذب نوجوانان و جوانان داشته‌اند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع ملی و فراملی قم به عنوان ام‌القرای جهان تشیع و خاستگاه انقلاب اسلامی، تصریح کرد: متناسب با این جایگاه‌ بین‌المللی، قم باید الگوی سایر مناطق کشور در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و جذب جوانان و نوجوانان به سمت این فعالیت‌ها باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ضرورت تقویت موسسات فرهنگی و آموزشی را یادآور شد و افزود: موسسات فرهنگی فعال خدمات گسترده‌ای را به مردم ارائه می‌کنند اما استمرار این فعالیت‌ها بدون حمایت‌ دستگاه‌های متولی امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی همچنین با تاکید بر نقش محوری مساجد و امامزادگان در تقویت برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، خاطرنشان کرد: محور قرار دادن مساجد و امامزادگان و ایجاد فضای معنوی برای اقدامات اعتقادی و معرفتی تاثیر بسزایی در جذب جوانان و نوجوانان و همچنین افزایش اثرپذیری آنها خواهد داشت./919/د103/ن

 

ارسال نظرات