۰۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۳۶۲۹۵
نماینده خبرگان رهبری:

مسؤولان در بازسازی مناطق زلزله زده بیشتر تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین هاشم‌زاده هریسی با حضور در مناطق زلزله‌زده با مردم مصیبت‌دیده هریس دیدار کرد.
ابراز همدردي روحانيون با آسيب ديدگان زلزله شمال غرب کشور

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین هاشم هاشم‌زاده هریسی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در بازدید از مناطق زلزله شهری و روستایی شهرستان هریس اظهار داشت: این بلای طبیعی آزمایش مردم مصیبت دیده و سایر مردم است که در این گونه موارد چگونه به هم کمک می‌کنند. 

 

وی با بیان این‌که بر اساس سنت الهی به دنبال هر سختی، آسانی خواهد بود، ادامه داد: عموم مردم باید با در نظر گرفتن این آزمون اسلامی، در این گونه موارد به خدا توکل و صبر کنند و امید به پاداش و اجر الهی داشته باشند. 

 

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که پشت سر مصیبت وارده هدیه‌ الهی و کفاره ذنوب آنها قرار دارد، تصریح کرد: همه تلاش کنند از این آزمون سرفراز بیرون بروند، هم مصیب دیدگان و هم عموم مردم بایستی به رسالت دینی و انسانی خود عمل کرده و مسؤولان نیز در خدمت رسانی سرعت عمل داشته باشند. 

 

وی نقش مسؤولان نظام در چنین رخدادهایی را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: مسؤولان بیش از همه مردم در این حوزه مسؤولیت دارند، در حقیقت مسؤولان در هر زمان و در همه ابعاد باید به مردم خدمت کنند؛ اما در زمان وقوع حوادث آنها موظفند به خدمات خود سرعت و وسعت ببخشند. 

  

حجت الاسلام والمسلمین هریسی تأکید کرد: مسؤولان باید برای جبران خسارت و کاستی ها به صورت مضاعف تلاش و برای احداث هر چه سریع تر خانه های مسکونی مقاوم تا قبل از آغاز فصل سرما اقدام کنند./935/پ203/س

 

ارسال نظرات