۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۳۶۷۳۲
مدیر شبکه ولایت خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت نقد وهابیت ویژه روحانیان

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیر شبکه ماهواره ای ولایت، از برگزاری دوره کوتاه مدت آموزشی نقد وهابیت در مشهد مقدس و مشارکت روحانیان در این دوره خبر داد.
حجت الاسلام سيدمحمد حسيني قزويني، ‌رييس مؤسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی مدیر شبکه ماهواره ای ولایت، روز سه شنبه در دیدار شرکت کنندگان دوره آموزشی نقد وهابیت با حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید، از برگزاری دوره آموزشی نقد وهابیت خبر داد. 
وی با بیان این‌که این دوره آموزشی در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد، گفت: در این دوره آموزشی شماری از طلاب و روحانیان علاقه‌مند و مستعد در دوره نقد وهابیت شرکت خواهند کرد و پنجاه جلسه آموزشی برای آنان برگزار می شود. 
حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی افزود: در این دوره که تا 23 شهریورماه به طول می انجامد، روش پاسخگویی به شبهات با بیان کلیات، مصادیق و روش های استخراج شبهه به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به گسترش اطلاعات و ارتباطات، مخالفان و دشمنان مکتب اهل بیت(ع) با استفاده حداکثری استفاده از ظرفیت های موجود در فضای سایبری و رسانه تمام توان خود را به کار گرفته اند تا جامعه و جوانان را از این معارف والا دور کنند. 
مدیر شبکه ماهواره ای ولایت با بیان این که هجمه ای که در دو دهه اخیر به تشیع شده در قرن اخیر بی نظیر بوده است، گفت: البته شبهاتی که وهابیت علیه مکتب اهل بیت(ع) و شیعه مطرح کرده و می کنند پایه و اساسی ندارد.
وی افزود: ما بیش از 10 هزار شبهه ای که وهابیت علیه شیعه دارند را جمع کرده ایم و با بررسی های صورت گرفته، بیش از 9 هزار و پانصد مورد آن بی پایه و واهی است؛ ما یقین داریم شبهه ای نیست که شیعه چه به صورت مشخص و چه به صورت کلیات به آن جواب نداده باشد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی بیان کرد: مخالفان ما ساعت ها تلاش و برنامه ریزی می کنند تا یک شبهه درست کرده و در رسانه های خود مطرح نمایند و ما باید خود را برای پاسخگویی به این شبهات آماده کنیم.
مدیر شبکه ماهواره ای ولایت در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این شبکه ماهواره ای ارائه کرد و گفت:‌ شبکه ولایت در حال حاضر چهل میلیون بیننده دارد و ظرفیت بسیار خوبی برای پاسخگویی به شبهات وهابیت را فراهم کرده است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات