۱۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۳۷۸۲۲
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان رضوی:

کشور برای عبور از چالش ها نیازمند مدیران پاک دینی است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به نحوه مدیریت دینی شهید کاوه، تأکید کرد: کسانی که در فتنه ولی زمان را تنها گذاشتند چه خواص باشند و چه عوام، باید دستشان از مناصب قطع شود تا بدانند مردم با آن ها عقد اخوت نبسته اند.
کاوه مزار شهيد شهيد کاوه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار غفاری، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان رضوی شب گذشته در مراسم گرامی‌داشت سالروز شهادت سردار شهید محمود کاوه در گلزار شهدای بهشت رضای مشهد با انتقاد از جریانی که تلاش دارد شهید کاوه را یک چریک شجاع سکولار جلوه دهد، به ابعاد دینی و عرفانی این شهید اشاره کرد و گفت: کاوه در عین شجاعت، دلاوری و قاطعیت، عابد، عارف، زاهد و متقی بود.
کاوه استاد کادرسازی بود    
وی با بیان اینکه دین در جای جای زندگی کاوه نقش اول را بازی می کرد، افزود: کاوه یک مدیر مدبر بود، در همه عملیات ها نقشه و گزارشات مکتوب داشت، در سن 23 سالگی به ما آموزش طراحی عملیات می داد.
غفاری با اشاره به کادرسازی و نیرو‌پروری شهید کاوه ابراز داشت: شاید بتوان گفت هیچ یک از یگان های ما در جنگ به اندازه شهید کاوه دستشان پر نبود، هر فرمانده ای که شهید می شد خم به ابرو نمی آورد زیرا چند فرمانده گردان آموزش دیده داشت. نه تنها برای لشکر که برای نظام کادرسازی می کرد.
کاوه از انچه درشور شیرین تصویر شده، پنهان بیشتری داشت
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به فیلم سینمایی «شور شیرین»، از عوامل ساخت آن تقدیر و تصریح کرد: اما جای داشت برای تولید فیلم، مشورت  بیشتری گرفته می شد زیرا کاوه از این آشکاری که ارائه شده، پنهان های بیشتری داشت.
وی تأکید کرد: امروز کشور برای گذر از چالش های پیش رو نیاز به کاوه ها و مدیران پاک و با ایمان نیاز دارد، مدیرانی که نه تنها خود بلکه اطرافیانشان نیز پاک باشند. کسانی که اطرافیانشان در فلان شرکت و هیئت مدیر و بانک و... دچار رانت خواری، ویژه خواری و اشرافی گری هستند نمی توانند در نظام اسلامی مسوولیت بر عهده گیرند.
امروز کشور نیازمند مدیران دینی پاک است
غفاری خاطرنشان کرد: مدیر دینی، دین دار اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است؛ مدیر دینی یعنی کسی که دین را تمام زوایای زندگی اش پیاده کرده باشد، وابسته به باندهای قدرت و ثروت نباشند و برای رسیدن به مناصب با ان هاگعده های شبانه راه نیندازند.
وی افزود: مدیر دینی و پاک، کسی است که تکلیفش با فتنه مشخص باشد؛ کسانی که در فتنه ولی زمان را تنها گذاشتند چه خواص باشند وچه عوام، باید دستشان از مناصب قطع شود تا بدانند مردم با آن ها عقد اخوت نبسته اند، مردم با کاوه ها عقد اخوت بسته اند که پاک زیسته اند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان رضوی یاداور شد: کاوه نوجوانی از شرق بود که به غرب رفت و با رشادت های خود خواب را بر دشمن حرام کرد و محبوب قلوب کسانی شد که سال ها تحت ظلم کوموله و دموکرات جرأت نداشتند از خانه بیرون بیایند.
گفتنی است سردار شهید محمود کاوه، فرمانده تیپ ویژه شهدا  پس از رشادت های بسیار در جبهه غرب کشور در سال 1365 به فیض شهادت نائل شد./930/پ202/ن
ارسال نظرات