۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۳۷۹۸۶
با 110 طلبه؛

حوزه علمیه کوت عبدالله اهواز سال تحصیلی را شروع می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) عبدالله اهواز اظهار داشت: 110 طلبه این مدرسه اول مهرماه فعالیت علمی خود را آغاز می کنند.
حجت الاسلام عطائي خواه

 

حجت الاسلام رضا عطائی خواه، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت امیرالمومنین(ع) عبدالله اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز اظهار داشت: امسال این مدرسه 18نفر از پذیرفته شدگان در آزمون ورودی حوزه را پذیرش کرده است.

وی پذیرفته شدگان را در مقطع دیپلم عنوان کرد و خاطرنشان کرد: طلبه باید در دوره نوجوانی وارد حوزه شود تا بعد از ده سال بتواند در سن جوانی به دین اسلام خدمت کرده و در راستای ترویج مکتب اهل بیت(ع) گام بردارد.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) اهواز تصریح کرد: تعداد طلاب این حوزه 110 نفر است و همه مصمم به شروعی قوی در سال تحصیلی جدید هستند.

حجت الاسلام عطائی خواه با بیان این که سال قبل به علت محدویت مکانی حدود 9 نفر از طلاب جدید در این حوزه پذیرش شدند عنوان کرد: امسال در آستانه انتقال به مکان بزرگتر و نوساز هستیم، از این رو توانستیم تعداد بیشتری را جذب کنیم.

 مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) کوت عبدالله اهواز اظهار داشت: اول مهر ماه سال جاری زنگ دروس حوزوی این مدرسه علمیه به یاری خداوند متعال نواخته خواهد شد.

گفتنی است، بنا به اعلام مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع)، مکان جدید این مدرسه در مرحله تجهیز است و بر اساس برنامه قبلی، اول مهرماه به ساختمان جدید منتقل می شوند./9458/ت303/ب

ارسال نظرات