۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۳۸۵۲۷
پس از برگزاری آیین نماز جمعه؛

خوزستانی‌ها انزجارشان را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مردم ولایتمدار خوزستان امروز با خروش دشمن شکن خود انزجارشان را از استکبار جهانی فریاد کرده و شکست توطئه های آنان را اعلام می کنند.
پيامبر اسلام

حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اقدام مشرکانه استکبار جهانی مبنی بر توهین به مقدسات اسلام، بیان داشت: دشمنان شوم اسلام با توطئه چینی و طراحی سناریوهای مختلف درصدد محو کردن نام و نشان دین مبین اسلام هستند، اما خوشبختانه با عنایات الهی این دسیسه های شوم به ثمر نمی رسد و هر بار که سناریویی را می چینند به در بسته برخورد می خورند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان حادثه یازدهم سپتامبر را دستاویزی برای اهانت به مقدسات اسلامی دانست و افزود: هر ساله استکبار جهانی با اهانت به مقدسات اسلامی در سالروز حادثه یازدهم در پی القای این مسأله مبنی بر«حادثه یازدهم سپتامبر از سوی مسلمانان است» به جهانیان است.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: مردم ولایتمدار خوزستان پس از نماز عبادی، سیاسی جمعه انزجار خود را نسبت به اقدامات نابخردانه دشمنان اسلام اعلام خواهند کرد.

وی خاطرنشان ساخت: مردم غیور اهواز فردا پس از نماز جمعه با وجود گرمای طاقت فرسا از درب اصلی مهدیه امام خمینی(ره) این شهر تا مسیر چهارراه آبادان با برپایی راهپیمایی پرشور این اقدام بی شرمانه را محکوم می کنند.

حجت الاسلام جعفری همچنین از کلیه مردم استان دعوت به عمل آورد تا در این مراسم شرکت و عمل خصمانه نظام سلطه را محکوم کنند./9458/پ203/س

ارسال نظرات