۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۳۸۶۹۳
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد؛

آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی برگزارشد

خبرگزاری رسا ـ نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد به همت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار شد.
آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی برگزارشد

 به گزارش خبر نگار خبرگزاری رسا نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی باحضور دکتر محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد ظهر امروز در کانون پرورش فکری کودک ونوجوان واقع در بلوار حجاب تهران آغاز به کار کرد.

در آیین گشایش این نمایشگاه دکتر محمدزاده معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خیر مقدم به دکتر حسینی و شرکت کنندگان در مراسم با اشاره به این که این نمایشگاه در راستای توسعه کیفی مطبوعات برگزار شده تصریح کرد: این نمایشگاه که با حدود هفتاد غرفه و صد نشریه برگزار شده است، نخستین نمایشگاه تخصصی در موضوع خانواده است.

وی با اشاره به اهداف جزیی برگزاری این نمایشگاه ابراز داشت: «ارتقای آگاهی های عمومی خانواده» «تقویت قدرت تشخیص انتقاد و نقد در بین افراد جامعه» «تدارک برنامه هایی برای صیانت از نهاد خانواده» و «ارایه استانداردهای مطلوب برای نشریات خانوادگی» از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در ادامه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به شرایط موجود در کشور در کثرت انتشارمطبوعات تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی در تبادل نظرات و مقایسه بین نشریاتی است که به موضوع خانواده می پردازند.

وی در ادامه افزود: در غرب از ابزار هنر به گونه ای استفاده می شود که به دنیا و کانون خانواده لطمه می زند و به سمت فروپاشی خانواده پیش می رود و ما باید مراقب باشبم که این سوغات سخیف غرب به کشورمان نیاید.

در ادامه این مراسم دکتر حسینی نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی را افتتاح کرده و از غرفه های آن بازدید به عمل آورد./958/پ202/ص

ارسال نظرات