۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۳۹۳۸۸
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

استکبار لحظه‌ای برای براندازی نظام اسلامی غفلت نکرده‌ است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: خاصیت ذاتی دشمنان، دشمنی کردن است و نباید انتظار داشت که روی خوش به ملت ایران نشان دهند.
حجت الاسلام حسن كاملي فر، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، امروز در همایش فصلی ناظران شورای نگهبان در شهرستان گرمی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی لحظه‌ای برای براندازی این نظام مبتنی بر ارزش‌های دینی غفلت نکرده‌اند.

 

وی با تأکید بر این‌که خاصیت ذاتی دشمنان، دشمنی کردن است و نباید انتظار داشت که روی خوش به ملت ایران نشان دهند، خاطرنشان کرد: امروز با وجود گذشت بیش از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن در ضربه زدن به نظام اسلامی ناکام مانده و توطئه چینی های مختلف آنها ره به جایی نبرده است.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این که بزرگ ترین شبکه های تروریسم دولتی در آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای غرب ساماندهی و تجهیز می شوند، تصریح کرد:  ملت ایران به واسطه خون‌ها شهدا، امروز پس از گذشت سه دهه عزتمندانه در برابر استکبار جهانی ایستاده‌ و ندای آزادیخواهی و تبری جستن از دشمن خونخوار سر می دهد.

 

وی با تأکید بر این‌که مادامی که نظام ولایی در ایران حاکم است، خوی دشمنی غرب تداوم خواهد داشت، گفت: رسانه های نظام سلطه درصدد تجاوز به مرزهای عقیدتی و اخلاقی جهان اسلام است. البته باید دانست که این تلاش‌ها بی‌ثمر و فاقد هرگونه اعتبار و ارزشی است چرا که ملت ما امروز محکم‌تر از هر مقطع دیگر از دستاوردهای خود صیانت می کند

 

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با تأکید بر این که هدف اصلی دشمن تضعیف جایگاه و شأن ولایت فقیه در ایران است، اظهار داشت: وحدت حول محور ولایت رمز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه های غرب بوده است، تبعیت از آرمان امام و شهدا بهترین اعتبار و ارزش ملت در دفاع از دین و ولایت است.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر بیداری اسلامی و خیزش ملت‌های مسلمان جهان علیه نظام سلطه را از برکات آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا دانست و اظهار داشت: بیداری اسلامی و تحرکات انقلابی مسلمانان جهان متأثر از انقلاب اسلامی ایران است، امیدواریم با وحدت مسلمانان، دشمنان دیگر جرأت هتک حرمت مقدسات اسلامی را نداشته باشند.

 

وی در پایان با تشریح اهداف تشکیل نهاد شورای نگهبان در جمهوری اسلامی ایران افزود: امام راحل در تأسیس نهاد شورای نگهبان، به دنبال مقابله با نفوذ و تفرقه افکنی دشمن و حفظ وحدت در همه امور بودند که خوشبختانه این شورا توانسته در طول انتخابات گذشته عملکرد مطلوبی در صیانت از ارزش‌های نظام داشته باشد./935/پ202/س

ارسال نظرات