۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۳۹۴۹۸
نماینده خبرگان رهبری:

کوچکترین تهدید نظامی با پاسخ کوبنده ایران همراه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به تهدید نظامی رژیم صهیونیستی طی ماه‌های گذشته گفت: کوچکترین تهدید نظامی با پاسخ سریع و کوبنده ایران اسلامی همراه خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در رژه نیروهای مسلح مستقر در شهرستان مراغه اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران اسلامی کوچکترین تحرک و تهدید احتمالی دشمنان نظام را با کوبنده‌ترین و سریع‌ترین ضربه پاسخ خواهند داد.

 

وی با تاکید بر این‌که دشمنان از هرگونه تجاوز نظامی به کشور مایوس شده‌اند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی اگر می‌دانست که می‌تواند با تجاوز نظامی به اهدافش برسد، لحظه‌ای را از دست نمی داد، امروز شرایط و اوضاع سیاسی منطقه به نفع ایران رقم خورده و هرگونه تحرک نابخردانه دشمن به ضررش تمام خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به تهدید نظامی رژیم صهیونیستی طی ماه‌های گذشته تصریح کرد: هم اکنون در انقلاب اسلامی شاهد رشد جوانانی هستیم که ادامه دهنده راه و روش شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند، رهنمودهای داهیانه حضرت آیت الله خامنه‌ای جوانان امروز را در مسیر توسعه و آبادانی کشور و همچنین مقابله با تهدیدات دشمنان قرار داده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این‌که سوریه در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار گرفته است، اظهار داشت: غرب، آمریکا و صهیونیسم با هدف قرار دادن دولت سوریه در صدد ریشه کن کردن اهداف انقلاب اسلامی هستند، جهان اسلام بداند با وحدت مسلمانان به هیچ عنوان دشمنان نمی توانند به اهداف خود در ممالک اسلامی دست یابند.

 

امام جمعه مراغه تصریح کرد: همانطوری که سوریه در هشت سال دفاع مقدس تنها حامی انقلاب اسلامی بود در این برهه از زمان نیز جمهوری اسلامی ایران پشتیبان این کشور برای مقابله با دسیسه های استکبار و غرب خواهد بود، چراکه منافع جهان اسلام امروز در سوریه به خطر افتاده است.

 

همچنین سرتیپ دوم علیرضا عزتی آذر، فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه نیز با اشاره به این‌که نیروهای مسلح گوش به فرمان فرماندهی کل قوا آماده جانفشانی در حفظ کیان نظام اسلامی هستند، اظهار داشت: نیروهای مسلح با تمام قوا آماده مقابله با تهدیدهای دشمنان هستند.

 

وی افزود: هم اکنون در سایه توان و قدرت نظامی انقلاب، استکبار و غرب هم به این نتیجه رسیده که دیگر با تهدید نمی تواند با جمهوری اسلامی حرف بزند، از این رو به دنبال اهانت به مقدسات است تا شاید بتواند شکافی در صفوف به هم فشرده امت اسلامی ایجاد کند./935/پ202/ب

ارسال نظرات