۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۳۹۸۵۲
در دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا مطرح شد؛

قدردانی آیت الله مظاهری از فعالیت های خبری خبرگزاری رسا/فضای برخی سایت‌ها به مکانی برای شایعه پراکنی تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مظاهری گفت: امروز فضای برخی از سایت‌ها به مکان‌هایی برای حزب‌بازی و شایعه پراکنی و بردن آبروی افراد تبدیل شده است که این رسالت بر عهده خبرگزاری رسا است که به آنها پاسخ دهد و از حق و حقیقت دفاع کند.
آيت الله حسين مظاهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری، رییس حوزه علمیه اصفهان امروز در دیدار مدیر عامل و جمعی از اعضای خبرگزاری رسا، گفت: در مورد خبرگزاری رسا پیگیری‌های لازم را داشته‌ام و امیدوارم با یاری خداوند بتوانید کارهای فرهنگی و ریشه‌داری برای اسلام، روحانیت و نظام از جمله مقام معظم رهبری انجام دهید.

 

وی افزود: ضمن قدردانی از زحمات شما تقاضا دارم بدانید که کار مشکلی را به عهده دارید، مخصوصا در این زمان که بسیاری از سایت‌ها و روزنامه‌ها کمتر به بیان واقعیت‌ها و کارهای فرهنگی می‌پردازند.

 

حضرت آیت الله مظاهری ادامه داد: در این دوره که بیش از هزار رسانه بر علیه اسلام فعالیت می‌کند، ضعف کار ما در عرصه خبر بسیار نمایان‌تر شده است، البته بودجه‌ای که برای آنها در نظر گرفته می‌شود اصلا قابل مقایسه با ما نیست.

 

رییس حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: هر چه قدر اخبار فرهنگی بیشتری داشته باشیم نظام ریشه‌دار تری نیز داریم، از این رو کار شما بسیار مقدس است، از این رو اگر در این میدان کم کاری کنید به نظام، اسلام و شجره طیبه قرآن خیانت کرده‌اید.

 

فضای برخی سایت ها به مکانی برای حزب بازی و شایعه پراکنی تبدیل شده است

وی ادامه داد: امروز فضای برخی از سایت‌ها به مکان‌هایی برای حزب‌بازی و شایعه پراکنی و بردن آبروی افراد تبدیل شده است که این رسالت بر عهده شما می‌باشد که به آنها پاسخ دهید و از حق و حقیقت دفاع کنید.

 

حضرت آیت الله مظاهری بیان داشت: اگر بگویم کار شما در بین دیگر خبرگزاری‌ها نمونه است، ممکن است دیگران ناراحت شوند، ولی از طرفی دیگر سایت‌ها را که مشاهده می‌کنیم به بیان این مطلب پی می‌بریم، البته شما باید در صدد باشید که خود را ارتقا دهید.

 

رییس حوزه علمیه اصفهان مهم ترین وظیفه خبرگزاری رسا را منعکس کردن نظر مراجع تقلید دانست و افزود: بسیاری از سایت‌ها و روزنامه‌ها با اسم انتقاد و اصلاح‌طلبی و به عنوان طرفداری از مقام معظم رهبری هر چه می‌خواهند می‌نویسند و در نهایت آن را تکذیب می‌کنند، البته باید عرض کنم بسیاری از آنها با برنامه و از روی غرض به این کار می‌پردازند.

 

 وی اظهار داشت: من از شما تقاضا دارم در امر خبر به راستی رسا باشید و زمانی که قلم به دست گرفتید از دروغ و شایعه بپرهیزید و اطمینان داشته باشید، خبری را که نقل می‌کنید صد در صد صحیح و پر محتوا باشد.

 

حضرت آیت الله مظاهری در ادامه افزود: همان طور که مقام معظم رهبری بارها تأکید کرده‌اند، من نیز به هیچ وجه موافق با اغراق نیستم بلکه با تفریط نیز مخالفم و معتقدم که بحمدالله مقام معظم رهبری و علمای ما به اندازه‌ای دارای نکات مثبت هستند که دیگر نیازی به غلو گویی و تعریف‌های بی‌جا ندارند.

 

رییس حوزه علمیه اصفهان در ادامه با اشاره به نقش حوزه علمیه خاطر نشان کرد: اگر حوزه امام صادق(ع) نبود تشیع نیز نبود، این حوزه‌ها بودند که نسل به نسل دروس شیعه را به اینجا رسانده‌اند.

 

وی افزود: شما باید در منعکس کردن اخبار حوزه کوشا باشید و اگر شاهد نقصی هم بودید با مشورت بزرگان این عرصه، آن را منعکس کنید، زیرا امروز بدلیل جوسازی‌هایی که دشمن بر علیه نظام انجام داده، نظام را بد جلوه داده است، که باز هم وظیفه شما است که چهره واقعی این نظام مقدس را به دنیا نشان دهید.

 

حضرت آیت الله مظاهری با اشاره به این نکته که جنگی که امروزه در دنیا بپا شده بر علیه تشیع است، افزود: تقویت اسلام و مذهب شیعه بالاترین ثواب را برای شما دارد و اگر بتوانید یک نفر را مسلمان کنید مانند این است که جهان را مسلمان کرده‌اید.

 

رییس حوزه علمیه اصفهان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی اعضای خبرگزاری رسا، افزود: دعا از طرف ما، فعالیت از طرف شما و عنایت از طرف امام زمان(عج)، ان شاءالله به امید روزی که رسا، رسا شود، به طوری که افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد. /9392/پ201/ج

 

ارسال نظرات