۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۳۹۹۵۱
نماینده خبرگان رهبری:

پیامد تجاوز دشمنان اضمحلال قطعی رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: مهم‌ترین پیامد تجاوز و یا تحرک نابخردانه از سوی دشمنان اضمحلال قطعی رژیم جعلی صهیونیستی از صحنه روزگار است.
حجت الاسلام و امسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا، رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و جانبازان جنگ تحمیلی حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و گرامیداشت یاد و خاطره آنان برای همه ضروری است.

 

امام جمعه مراغه با اشاره به تهدید نظامی رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر گفت: برگزاری رژه نیروهای مسلح و رزمایش‌های مختلف دریایی، موشکی و هوایی در شهرهای مختلف ایران نشانگر قدرت و توان بازدارندگی نیروهای مسلح کشور است.

 

وی تأکید کرد: استکبار جهانی بداند که کوچک ترین تجاوز و یا تحرک نابخردانه به منزله آغاز جنگی فرمایشی در منطقه خواهد بود که مهم‌ترین پیامد آن اضمحلال قطعی رژیم جعلی صهیونیستی از صحنه روزگار است، البته تبعات این جنگ هزاران کیلومتر دورتر دامن ایالات متحده آمریکا را نیز خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن اقدام فیلم آمریکایی صهیونیستی در اهانت به پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: صهیونیست‌ها از طریق سرمایه داران خود از اقدامات ضداسلامی حمایت می کنند، غافل از این‌که چنین تحرکات مذبوحانه‌ای سرعت نابودی اسرائیل را تسریع می بخشد.

 

وی گفت: به وجود اعتراض گسترده مسلمانان در کشورهای اسلامی، دشمنان اسلام نه تنها به این اعتراض‌ها ترتیب اثری ندادند، بلکه با بی‌شرمی از این اهانت حمایت و آن را در راستای آزادی بیان توجیه می‌کنند، سؤال اینجا است که اگر فردی تفکری در نفی هولوکاست در غرب داشته باشد، باز هم آزادی بیان جاری خواهد بود.

 

امام جمعه مراغه با بیان این‌که موج خشم و انزار ملت‌های مسلمان تا محاکمه عاملان این جنایت تاریخی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: رییس جمهوری آمریکا در اظهارات خود درباره اعتراض مسلمانان نسبت به اهانت به ساحت پیامبر اسلام نه تنها عذرخواهی نمی کند بلکه مردم معترض به این عمل زشت را تهدید می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: در فرانسه نیز اهانت جدیدی به پیامبر اسلام (ص) رخ داده و مسؤولان این کشور از این عمل حمایت کردند، دشمنان بدانند طبق سنت الهی روزی مستضعفان بر جهان حکمفرما شده در سراسر گیتی شعار اشهد ان لا اله الا الله و محمد رسول الله طنین انداز شده و پرچم اسلام برافراشته می شود./935/پ202/س

ارسال نظرات