۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۴۲۰۲۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویر احمد:

فعال کردن مساجد اولویت اصلی مبلغان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مبلغان اعزامی به مناطق مختلف استان در کنار تبلیغ مسائل شرعی در کلاس های اوقات فراغت شرکت کرده و به ترویج و تعمیق معارف اسلامی برای نوجوانان و جوانان می پردازند.
سازمان تبليغات اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب، حجت الاسلام سید مهدی ساداتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز در دیدار حجت الاسلام محمد ابراهیم، معاون امور مبلغان و مساجد استان با اشاره به گوشه ای از فعالیت های صورت گرفته در حوزه تبلیغ خاطرنشان کرد: خوشبختانه اعتبارات در حوزه فرهنگی نسبت به سال های گذشته رشد چند برابری داشته است که این افزایش سبب تحول در حوزه فرهنگ و گسترش کمی و کیفی برنامه ها شده که شاخص ها در حوزه تبلیغ و مسجد رشد چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به برگزاری نماز جماعت در سه نوبت به صورت مستمر در مساجد یاسوج و حومه و گسترش فعالیت های فرهنگی در این امکان دینی و فرهنگی بیان داشت: امیدواریم این روند در سال های آینده با قوت و قدرت بیشتری ادامه یابد و شاهد احیای فعالیت های متنوعی در مساجد مرکز استان و شهرستان ها باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین اعزام مبلغ در مناسبت های مذهبی و اعزام مبلغان ویژه و برجسته به مناطق پرجمعیت و شهرهای مهم استان را از دیگر فعالیت های صورت گرفته از سوی این اداره کل عنوان کرد.

وی یادآور شد: مبلغان اعزامی در کنار تبلیغ مسائل شرعی در کلاس های اوقات فراغت شرکت کرده و به ترویج و تعمیق معارف اسلامی برای نوجوانان و جوانان می پردازند.

حجت الاسلام ساداتی تصریح کرد: همه با هم باید برای فعال ساختن مساجد برای پذیرایی از فعالیت های مذهبی و فرهنگی سهیم باشیم؛ چرا که وقتی این کار تحقق یابد به یقین فرهنگ اسلامی در جامعه ما بیش از پیش نهادینه می شود./9458/پ202/ب

ارسال نظرات