۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۴۲۵۴۷
رییس حوزه علمیه افغانستان:

امروز مسئله وحدت از اهم واجبات امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین صالحی با اشاره به افزایش گرایش به اسلام، اهمیت تمسک به اهل بیت(ع) و تلاش دشمنان برای تفرقه افکنی در بین مسلمانان، تأکید کرد: حفظ وحدت برای امت اسلام بسیار لازم است.
اهميت وحدت مسلمانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین صالحی، رییس حوزه علمیه افغانستان عصر روز گذشته بیست و دوم مهرماه در سومین اجلاس بین المللی دهه غدیر در دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به این که امت اسلامی مقطع تاریخی حساسی را پشت سر می گذارد، بیان داشت: استکبار، کفار و منافقین با زور و تزویر، آنچه در توان داشتند را برای ضربه زدن به اسلام به کار گرفتند و از تهاجم نظامی و منصوب کردن مزدوران شان در کشورهای اسلامی دریغ نکردند.

وی با بیان این که دشمن برای ایجاد نفاق در کشورهای اسلامی تلاش می کند، تصریح کرد: امروز مسئله وحدت از اهم واجبات امت اسلامی است.

عضو مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان این که پیامبر(ص) فرمودند مثل اهل بیت(ع) مانند کشتی نوح است، تأکید کرد: تمسک به اهل بیت(ع) راه نجات از دسیسه های دشمنان است و ما باید به دستورات آن بزرگواران عمل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی با اشاره به این که امروز جوانان در اروپا تشنه دریافت حقایق هستند و می دانند که دین مبین اسلام حقایق بسیاری در مقایسه با دیگر مذاهب دارد، اظهار داشت: دشمنان اسلام درصدد تفرقه اندازی هستند و در نتیجه حفظ وحدت برای امت اسلام بسیار لازم است.

رییس حوزه علمیه افغانستان تصریح کرد: آنچه پیامبر اکرم(ص) فرمودند یعنی مرجعیت دینی اهل بیت(ع) که با آیات زیادی می توان آن را اثبات کرد، محور وحدت مسلمانان است./956/پ203/ص

ارسال نظرات