۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۱:۲۲
کد خبر: ۱۴۳۴۷۰
معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

ایران در سه جنگ اقتصادی، فرهنگی و علمی به سر می برد

خبرگزاری رسا ـ معاون امور بسیج و فرهنگ ستاد مشترک گفت: طبق نظر برخی موسسات پیشگویی در غرب جمهوری اسلامی ایران در حال پیشرفت در عرصه های علمی و اقتصادی است و در مقابل قدرت های صهیونیستی و غربی در حال افول هستند.
سردار جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سید مسعود جزایری، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم افتتاحیه اولین دوره آموزشی شبکه تحلیل گران جنگ نرم رسانه ای که عصر روز شنبه 29 مهرماه در تهران برگزار شد اظهار کرد: به طور کلی هر اقدام فرهنگی در شرایط امروز باید تناسب لازم را با اوضاع و احوال داشته باشد.

وی افزود: برآورد از اوضاع و احوال کنونی زمانی اتفاق می افتد که موضوع و اطراف آن را به خوبی بشناسیم بنابراین اولین اقدام موثر مدیریت و برنامه ریزی متناسب برای جنگ کنونی است زیرا به مراتب شرایط جنگ نرم از جنگ تحمیلی سخت تر و عمیق تر است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: کشور در حال حاضر در سه جنگ اقتصادی، فرهنگی و علمی به سر می برد که باید در هر مورد آفند و پدافندهای مناسبی در مقابل آن داشته باشیم و لازمه آن تلاش و تدبیر است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند تا با خلع سلاح کردن ما به اهداف شوم خود دست یابند اسلام به خودی خود دارای قدرت پدافندی و آفندی است و در برخی موارد نیز سرمایه های راکد دارد که باید از آن به خوبی در عملیات های جنگ نرم استفاده کرد تا بتوانیم دشمنان را زمین گیر کنیم.

جزایری در ادامه گفت: در جنگ نرم دو راه بیشتر وجود ندارد یا باید جمهوری اسلامی ایران از منافع خود صرف نظر کند و یا باید صهیونیست ها را وادار به عقب نشینی کند که این امر جز با تدبیری مناسب در مقابل حیله دشمنان میسور نیست.

وی تصریح کرد: طبق نظرات برخی موسسات که آینده دنیا را پیش بینی می کنند جمهوری اسلامی ایران در زمینه علمی و اقتصادی در حال پیشرفت است و در مقابل قدرت های صهیونیستی و غربی در حال افول هستند که این خود نقطه عطفی برای ایران اسلامی است و طبق فرموده مقام معظم رهبری در پیچی تاریخی قرار داریم.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در خاتمه تاکید کرد: باید در عرصه فرهنگی از شناخت لازم برخوردار بود و فعالیت های دشمنان را در این جبهه تحت نظر داشت تا بتوانیم در جنگ نرم پیروز باشیم./9591/پ202/ص

ارسال نظرات