۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۴۵۵۴۵
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

تحریم علمی بخشی از فشارهای دشمن علیه نظام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با تحریم علمی ایران درصدد عقب‌ماندگی ملت ایران بوده‌اند.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، روز گذشته در جمع دانش آموران نخبه بسیجی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران نه تنها با حربه تهدید نظامی، تحریم اقتصادی و فشار روانی، بلکه با تحریم علمی ایران درصدد عقب‌ماندگی ملت ایران بوده‌اند.

 

وی با اشاره به فتح قله‌های علمی از سوی دانشمندان جوان ایرانی خاطرنشان کرد: این افتخارات و توفیقات ارزشمند در شرایطی محقق شده که استکبار همواره ایران را از علوم مختلف و فناوری های جدید در تحریم قرار داده است، البته دیگر تحریم معنای حقیقی خود را نزد ملت ایران از دست داده است.

 

حجت الاسلام ولایی تصریح کرد: در شرایط کنونی و در مواجهه با انواع تهدیدات پرخطر دشمنان، ملت ایران و جوانان راهشان را پیدا کرده‌اند، کسب رشد علمی 20 درصد و یازده برابری دانشمندان ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی حقیقتی انکار ناپذیر بوده که چشم دشمنان را کور کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این‌که بخش اعظمی از تهاجم فرهنگی غرب متوجه جوانان است، ادامه داد: دشمنان اسلام با برنامه ریزی و طرح های مختلف و مبتذل به دنبال انحراف فکری و عقیدتی جوانان برای گرایش به مسائلی غیر از تولید علم و جنبش نرم افزاری هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تکلیف شیعه در دوران غیبت حضرت ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: بر اساس فرمایش آن امام همام که می فرمایند « و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فیها الی روات احادیثنا فانهم حجتی علیکم و انا حجه الله علیهم » رسالت شیعه در دوران غیبت کبری شناخت امام عصر و تبعیت از ولایت فقیه است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که امروز استکبار جهانی با تغییر تاکتیک در مقابله با انقلاب اسلامی روی به جنگ نرم آورده است، گفت: بهترین سلاحی که می‌تواند دشمنان ما را با شکست مواجه سازد، سلاح بصیرت و آگاهی است، البته ولایت مداری تنها راه کسب بصیرت و تشخیص حق از باطل است.

 

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر این‌که امروز عمده هدف استکبار جهانی در جنگ نرم ولایت فقیه است، ادامه داد: دشمنی استکبار با رهبری نظام به شیوه فرهنگی و شبهه افکنی خواهد بود، به این گونه که تلاش می کنند با القای شبهات و شایعات دروغین، در جهت تضعیف جایگاه و شان ولایت فقیه حرکت کنند.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از 40 دانش آموز ممتاز بسیجی و رتبه های زیر هزار آزمون های سراسری تجلیل شد./935/پ203/ب

ارسال نظرات