۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۱۵۳۶۴۵

برنامه‌ هفتگی حرم حضرت معصومه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم برنامه‌های آخر هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) را اعلام کرد.
حرم حضرت معصومه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب، مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم گفت: بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری،  برنامه سخنرانی حرم مطهر از شنبه سی‌ام دی‌ماه تا پنجشنبه ششم‌ بهمن‌ماه  ساعت 16 و بعد از نماز مغرب و عشار در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
وی افزود: حجج اسلام عصاری،‌ قائمی، مؤمنی، اویسی، ماندگاری، عباسی، رفیعی و فرحزاد از سخنران‌های این برنامه هستند.
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس با اشاره به برگزاری دعای توسل این هفته از سوی هیأت جانبازان استان قم، در روز سه شنبه، 3 بهمن ‌ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا، ‌ادامه داد: مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه، پنجم بهمن، بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام فاطمی نسب افزود: دعای کمیل این هفته پنجشنبه، پنجم بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرح‌زاد و مداحی محمد رضا عاصی و زیارت جامعه کبیره نیز در همین روز، ساعت 21:30 از سوی حجت‌الاسلام شهیدی قرائت می‌شود.
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم افزود: مراسم دعای پر فیض ندبه نیز صبح جمعه،‌ ششم بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام اویسی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.
وی در ادامه به قرائت زیارت آل یاسین این هفته حرم مطهر حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) از سوی حجت‌الاسلام شهیدی در روز جمعه،‌ 6 بهمن‌ماه،‌ یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: پس از قرائت زیارت آل یاسین، نشست پرسش و پاسخ مهدویت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شاکری برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب با اشاره به برگزاری مراسم نیایش صبحگاهی حرم مطهر، همه روزه بعد از نماز صبح، از سوی حجت‌الاسلام ضیائی، اظهار داشت:‌ بیان احکام به همت حجت‌الاسلام هوشیاری، همه روزه قبل از اذان ظهر برگزار می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: ‌نماز جمعه این هفته قم نیز به امامت آیت‌الله استادی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(علیهاالسلام) اقامه خواهد شد./907/د102/ن
ارسال نظرات