۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۵۳۸۷۲
در آستانه دهه فجر؛

جشنواره ورزشی خادمان کریمه اهل‌بیت آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با نزدیک شدن به دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره ورزشی خادمان کریمه اهل‌بیت(س) در قم آغاز به کار کرد.
آيين خطبه خواني خادمان حرم حضرت معصومه در سالروز ميلاد حضرت معصومه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، ابراهیم ساده، مدیر تربیت بدنی و ورزش‌آستان مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار آستان مقدس، به تشریح مسابقات ورزشی کارکنان آستان مقدس قم در دهه فجر پرداخت.

وی در ادامه افزود: ‌این مسابقات با عنوان «جشنواره ورزشی خادمان کریمه اهل‌بیت(س)» ویژه دهه مبارکه فجر و در راستای بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی کار خود را از روز پنجشنبه 28 دی‌ماه شروع کرد.

ساده اضافه کرد:‌ این مسابقات در 6 رشته فوتسال، والیبال، طناب‌کشی، تنیس روی میز، دارت و آمادگی جسمانی بین کارکنان آستان مقدس حضرت کریمه اهل‌بیت(س) برگزار خواهد شد.

مدیر تربیت بدنی و ورزش آستان مقدس قم افزود: در نخستین روز مسابقات، رشته‌های طناب کشی در 14 تیم و چهار گروه، فوتسال در 13 تیم و سه گروه و والیبال در 6 تیم و دو گروه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

ساده در ادامه با اشاره به حضور چشمگیر کارکنان آستان تصریح کرد: حضور کارکنان بسار قابل توجه بوده، به گونه‌ای که در مسابقات تنیس بیش از 70 نفر، در رشته دارت بیش از 60 نفر و در آمادگی جسمانی بیش از 30 نفر شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات تا 19 بهمن‌ماه امسال، درباره نام‌گذاری تیم‌ها خاطر نشان کرد: به علت برگزاری مسابقات در دهه مبارکه فجر، تمامی تیم‌ها به اسم شهدای انقلاب اسلامی مزین شده است.

ساده در پایان اظهار داشت: افتتاحیه رسمی این مسابقات با حضور مقام تولیت و دیگر مدیران آستان مقدس چهارم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد./997/د102/ن

ارسال نظرات