۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۵۴۷۵۶
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

وحدت و رحمت مهمترین پیام بعثت رسول اسلام بوده است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: بهترین راه مقابله با تحریم های یک جانبه غرب تأسی به سیره نبوی، مقاومت و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام تقوي رييس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام تقوی، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور صبح امروز در مراسم جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مراغه اظهار داشت: برای هر زمانی نیاز به یک انسان کامل جهت هدایت بشریت از ظلمات احساس شده است و انبیاء انسان کامل زمان خویش بودند.

 

وی با بیان این‌که شخصیت برتر و انسان کامل زمان ما نیز حضرت حجت بن الحسن(عج) هستند، خاطرنشان کرد: وجود آن حضرت غیر قابل انکار، ظهورش برای تمام جهانیان قطعی و شعار آن امام همام الله اکبر و لا الله الا الله است، از این رو همگان وظیفه داریم برای ظهور آن حضرت زمینه سازی کنیم.

 

حجت الاسلام تقوی سیره و سنت رسول گرامی اسلام را بهترین اسوه برای عالمیان در جهت زندگی سعادتمند دانست و گفت: اگر به سیره آن حضرت اقتدا کنیم، به یقین هیچ یک از توطئه‌های دشمنان اسلام علیه نظام ولایی ایران کارساز نخواهد بود، وحدت و رحمت مهمترین پیام بعثت پیامبر اسلام بوده است.

 

وی با اشاره به این‌که پیامبر اکرم(ص) به عنوان شخصیت بزرگ عالم بشری با حضورش توانست جهان بشریت را به نور مبارک خود روشنایی بخشد، گفت: در احادیث قدسی از پیامبر اسلام(ص) به عنوان محور خلقت عالم، مبداء فیض و کمال یاد شده که نشان از عظمت این شخصیت بزرگ دارد.

 

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به این‌که تحریم های غرب علیه ایران بیش از سه دهه با شکست رو به رو شده است، ادامه داد: بهترین راه مقابله با تحریم های یک جانبه غرب مقاومت و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

وی با تأکید بر این‎که شناخت و بهره‌مندی از مبانی اقتصاد مقاومتی که مورد سفارش رهبر انقلاب بوده، لازمه مقابله با جنگ اقتصادی غرب است، تصریح کرد: بهترین شیوه مقاومت هماهنگی با اوضاع و کنترل موجودی و نیازها از سوی مردم و دولت است.

 

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه آرمان و هدف انقلاب اسلامی ایران بسیار فراتر از آن سوی مرزها نفوذ کرده است، خاطرنشان کرد: حذف برنامه های رسانه ملی از ماهواره‌های غربی نشانه ترس دشمن از تاثیر گذاری فرهنگ و انقلاب ایرانی بر مردم و مملکتشان است.

 

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه مردم مراغه را مردمی مذهبی، حسینی، ولایت مدار و دارای فرهنگ غنی و قوی دانست که توانسته در برهه ای از زمان بر فرهنگ و جریانات سیاسی و ... کل کشور تاثیر بگذارد و افزود: فرهنگ ملت ایران به ویژه مردم مراغه بسیار غنی تر و بهتر از فرهنگ بی هویت و بی اصل و نصب غربی است.

 

حجت الاسلام تقوی در پایان با بیان این‌که هم اکنون حدود 700 امام جمعه در سراسر کشور فعالیت دارند، گفت: حجت الاسلام والمسلمین پو محمدی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری یکی از تأثیرگذارترین ائمه جمعه کشور و شخصیتی عمق نگر و مردمی است که برای مردم مراغه نعمتی مغتنم به شمار می رود./935/پ202/ب

ارسال نظرات