۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۵۶۸۸۹

مسؤولان جشنواره شیخ طوسی با رییس جامعةالمصطفی دیدار کردند

خبرگزاری رسا - اعضای کمیته علمی و اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهشی شیخ طوسی، با رییس جامعةالمصطفی دیدار کردند.
ديداراعضاي کميته علمي و اجرايي پانزدهمين جشنواره بين‌المللي پژوهشي شيخ طوسي، با حجت‌الاسلام والمسلمين اعرافي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعةالمصطفی، اعضای کمیته علمی و اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهشی شیخ طوسی، با حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی، رییس جامعةالمصطفی دیدار کردند.
در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی با تشکر از عوامل علمی و اجرایی این جشنواره، جشنواره شیخ طوسی را مهم‌ترین جشنواره جامعةالمصطفی لحاظ رتبه و جایگاه دانست که همگان باید برای برگزاری آبرومندانه آن نهایت همکاری را داشته باشند.
اهمیت جشنواره شیخ طوسی، مستندسازی و حفظ مستندات جشنواره، تهیه گزارش تحلیلی و آسیب‌شناسانه از جشنواره امسال، اعلام موضوع ویژه سال آینده، معرفی و تقدیر مناسب آثار برتر، ورود نمایندگی‌های داخل و خارج در جشنواره، همکاری معاونان پژوهش صفوف با دبیرخانه جشنواره و حضور طلاب در مراسم جشنواره، از نکات مورد تأکید حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی در این جلسه بود.
گفتنی است، در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام خیری، دبیر علمی پانزدهمین جشنواره شیخ طوسی، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده این دبیرخانه را ارائه کرد.
وی خاطرنشان کرد: در بخش اصلی این دوره، 367 اثر از 295 محقق و در بخش ویژه نیز،‌ نود مقاله از 92 محقق به دبیرخانه جشنواره ارائه شده است که از بین این آثار، 63 اثر در بخش اصلی و 23 اثر نیز در بخش ویژه حائز رتبه برتر شدند.
حجت‌الاسلام خیری، به ثمره علمی این دوره از جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: 17 مقاله از مقالات برتر این جشنواره، به زیور طبع آراسته و نیز چکیده تمامی مقالات به صورت نسخه الکترونیک ارائه خواهد شد و در روز سوم اسفند، از سی برگزیده از ملیت‌های مختلف، به نمایندگی از تمامی برگزیدگان تجلیل خواهد شد./907/د101/ی
ارسال نظرات