۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۵۷۸۵۷
دعوت از مردم خرم ‏آباد برای استقبال پرشور از کاروان اهدای کتاب؛

کاروان صبا روز دوشنبه هفتم اسفند در خرم ‏آباد مستقر می‏ شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل کتابخانه‏ های لرستان گفت: از مردم خرم ‏‏آباد دعوت می‏کنیم از کاروان کتابخانه صبا استقبال پرشوری داشته باشند.
تيمور احمدوند مديركل كتابخانه‎هاي عمومي استان لرستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نهاد کتابخانه های عمومی کشور، تیمور احمدوند مدیرکل کتابخانه‎های عمومی استان لرستان گفت: در پی استقبال خوب مردم فهیم بروجرد انتظار داریم مردم متمدن خرم ‏آباد نیز با حضور گرمشان میزبانان خوبی برای استقبال از این کاروان باشند و کتابهای مازادشان را برای کمک به کتابخانه صبا واقع در مناطق محروم کشور اهدا نمایند تا مهر تاییدی بر مهمانوازی لرستان و لرستانی ‏ها باشد.

 

برپایه این گزارش، کاروان صبا عنوان برنامه ای برای جمع آوری کتاب از استانهای سراسر کشور و ارسال به مناطق محروم است که روز پنجشنبه 3 اسفند وارد لرستان شده است و پس از توقف دو روزه در شهر بروجرد، روز دوشنبه 7 اسفند در خرم ‏آباد مستقر می‏ شود.

 

تیمور احمدوند افزود: کاروان کتابخانه صبا در آستانه آغاز سفرهای نوروزی راهیان نور به منظور همراهی با این عزیزان برای تجدید پیمان با شهدای عزیز و برای ادامه راهی که رفته‏اند از لرستان به سمت خوزستان حرکت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تلاقی این دو اتفاق ارزشمند مبین این نکته است که تمام داشته ما میراث خون شهدای والا مقام است و توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش تکلیفی است که خون شهدا بر عهده ما گذاشته است.

 

لازم به ذکر است کاروان صبا در محل دریاچه کیو شهر خرم ‏آباد به همراه برنامه ‏های جنبی فرهنگی متنوع و پخش زنده تلوزیونی از شبکه سراسری و شبکه محلی افلاک آماده دریافت کتابهای اهدایی همشهریان عزیز خرم ‏آبادی است./913/د102/ق

ارسال نظرات