۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۵۸۲۴۰
ویژه طلاب حوزه علمیه خوزستان؛

نام نویسی دوره آموزشی تربیت مربی نقد وهابیت آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان از نام نویسی دوره آموزشی تربیت مربی نقد وهابیت ویژه طلاب سطوح عالی حوزه علمیه خوزستان خبرداد.
وهابيت

حجت الاسلام محمد آل مبارک، کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نام نویسی دومین دوره آموزش تربیت مربی نقد وهابیت گفت: این دوره ویژه طلاب سطح عالی و دانش پژوهان حوزه علمیه برگزار می شود.

حجت الاسلام آل مبارک در ادامه با تأکید بر این که پایان سطح یک حوزوی مدرک مورد نیاز این دوره یک ساله است، خاطرنشان کرد: نام نویسی تا پایان اسفندماه در محل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ـ نمایندگی خوزستان واقع در پادادشهر، خیابان ششم، پلاک 6 انجام می شود.

وی افزود: در پایان دوره گذشته آموزشی تربیت مربی نقد وهابیت در خوزستان قبول شدگان این دوره به عنوان سخنران و مربی به اداره های آموزش و پرورش، حوزه های علمیه و ارگان های دیگر اعزام شدند.

کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با اشاره به اهمیت پرورش مربیان نقد وهابیت در استان گفت: هر مبلغ برای اعزام و آغاز کار تبلیغ خود باید دوره های عمومی، تکمیلی و تخصصی نقد وهابیت را به پایان برساند.

حجت الاسلام آل مبارک سال برگزاری دوره های تربیت مربی نقد وهابیت را از سال 88 عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: خوشبختانه تاکنون استقبال خوبی از این طرح از سوی طلاب و مبلغان حوزوی شده است.

وی با بیان این که گروه و فرقه های مختلفی در استان فعالیت های ضد شیعی انجام می دهند تأکید کرد: دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان دوره های مختلفی برای پاسخ به شبهات برگزار کرده است./9458/ت302/ب

ارسال نظرات