۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۵۹۶۲۹
صبح امروز در تجمعی؛

طلاب و روحانیان چهارمحال و بختیاری کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب و روحانیان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در تجمعی کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کردند.
تجمع طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، صبح امروز،  طلاب و اساتید مدارس حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری با تجمع در مدرسه علمیه امامیه شهرکرد، کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کردند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سید محمد احمدی، مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری، با اعلام انزجار از حرکت‌های ددمنشانه شیطان بزرگ و نظام‌های استبدادی علیه مردم مظلوم کشورهای اسلامی گفت: بی‌شک آمریکا و اسراییل که رد پای آنان در این جنایت‌ها به چشم می‌خورد باید بدانند که نظام سلطه و ظالمان در تاریخ پایدار نخواهند ماند.

 

 وی با بیان این که امروز مهم‌ترین نیاز مسلمانان جهان اتحاد و یکپارچگی و وحدت کلمه در مقابل دشمنان است افزود: این در حالی است که مهم‌ترین استراتژی غرب در مواجه با جهان اسلام ایجاد تفرقه و برجسته‌سازی اختلافات مذهبی و اعتقادی است.

 

 بر اساس این گزارش، در قطعنامه پایانی این تجمع آمده است: چه ساده‌لوح‌اند آنان که خام نقشه‌های شوم دشمن شده‌اند و با تکفیر و ایجاد اختلاف و تهدید و ترور و ارعاب در عراق، سوریه و این بار در پاکستان، آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و برطبل تفرقه می‌کوبند.

 

 این قطعنامه می افزاید: این ضایعه اسفناک و کشتار خونین شیعیان پاکستان را به ساحت مقدس ولی عصر(عج)، مقام مظم رهبری، مراجع عظام تقلید و به‌ویژه به شیعیان مظلوم پاکستان و بازماندگان شهدای این حادثه تروریستی تسلیت عرض می‌کنیم.

 

گفتنی است در این اجتماع بزرگ، اساتید و طلاب و روحانیان در حالی که پلاکاردهایی در حمایت از شیعیان پاکستان در دست داشتند، خواستار بیداری و هوشیاری مسلمانان در مقابل کشتار مسلمانان شدند./9457/پ203/ب

ارسال نظرات