۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۵۹۶۷۰

گزارش مجمع درباره اصل 44 و هدفمندی یارانه‌ها به رهبر انقلاب تقدیم می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: گزارش کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت در مورد سیاست‌های کلی اصل 44 و هدفمندی یارانه‌ها تقدیم مقام معظم رهبری خواهد شد.
هاشمي رفسنجاني ديدار رهبر معظم انقلاب آيت الله سيد علي خامنه اي با جمعي از مسئولان نظام رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: گزارش کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت در مورد سیاست‌های کلی اصل 44 و هدفمندی یارانه‌ها تقدیم مقام معظم رهبری خواهد شد. 

 

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی مجمع، روز شنبه 19 اسفندماه 91 کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حسن اجرای سیاست‌های کلی تشکیل جلسه داد که در این جلسه، نتایج بررسی و نظارت‌های این کمیسیون در مورد نحوه اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و نظارت بر روش اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها و نقاط‌ قوت و ضعف هر یک از آنها در قالب دو گزارش جداگانه توسط دبیر جلسه ارائه شد. در این جلسه اعضای کمیسیون در خصوص گزارش‌های ارائه شده، نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

 
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس کمیسیون نظارت در سخنانی با تشکر از گزارش‌های دبیر جلسه، اظهار داشت: گزارش‌های ارائه شده باید منطبق بر شاخص‌ها و جداول مشخص و قابل تطبیق و مقایسه در مورد اهداف برنامه‌های اصل 44 و هدفمندی یارانه‌ها و با تعیین نقاط‌ قوت و ضعف‌ها باشد تا اعضای مجمع بتوانند سریع‌تر به جمع‌بندی برسند.
 

وی ابراز امیدواری کرد که نتایج حاصله و گزارش نهایی، پس از طرح در جلسات آتی و اخذ دیدگاه‌ها و نظرات کل اعضای مجمع در قالب گزارش نهایی خدمت رهبری معظم انقلاب تقدیم شود./924/د102/ج

ارسال نظرات