۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۶۰۲۷۰

تحصیل 58 طلبه در مدرسه علمیه آیت الله خامنه ای اهواز

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه حضرت آیت الله خامنه ای اهواز، آمار طلاب مشغول به تحصیل در این مدرسه را 58 نفر اعلام کرد و افزود: 26 طلبه در سال گذشته و 32 طلبه در سال جدید مورد پذیرش این مدرسه قرار گرفتند.
حجت الاسلام سيد علي جزايري، مدير حوزه علميه آيت الله خامنه اي اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه علمیه حضرت آیت الله خامنه ای، شامگاه پنج شنبه در نشست صمیمانه آیت الله موسوی جزایری با طلاب و خانواده مدرسه علمیه آیت الله خامنه ای با اشاره به تأسیس این مدرسه علمیه در سال 90 اظهار داشت: در جلسه ای که در سال 89 با نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد مقرر شد مدرسه ای با نام رهبر معظم انقلاب تأسیس شود.

وی آمار طلاب مشغول به تحصیل در این مدرسه را 58 نفر اعلام کرد و افزود: 26 طلبه در سال گذشته و 32 طلبه در سال جدید در این مدرسه پذیرش شدند.

حجت الاسلام جزایری به تقاضای جوانان و نوجوان جهت تحصیل در مدارس علمیه اشاره کرد و اظهار داشت: در سال جاری بیش از 100 نفر متقاضی ورود به این مدرسه بودند که 40 نفر پذیرش شدند که این تعداد پس از گذراندن دوره های آموزشی به 32 نفر رسیدند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت آیت الله خامنه ای با بیان این که بیشتر طلاب مشغول به تحصیل در مدرسه از نیروهای مساجد هستند، ابراز داشت: این طلاب قبل از ورود به حوزه علمیه از فعالان مساجد بوده و در حال حاضر نیز به تبلیغ و انجام فعالیت های فرهنگی در مساجد مشغول هشتند.

وی به فعالیت علمی و آموزشی مدرسه آیت الله خامنه ای ای اشاره کرد و افزود: روزانه 18 کلاس با حضور 16 استاد از فضلای حوزه علمیه در این مدرسه برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به مکان قبلی این مدرسه اظهار داشت: خوشبختانه این نشست همزمان با افتتاح مکان جدید مدرسه علمیه آیت الله خامنه ای شده است.

حجت الاسلام جزایری با اشاره به حضور خانواده طلاب در این جلسه و تشکر از حضور آنها برپایی چنین نشست های صمیمانه با حضور خانواده ها را  در نوع خود کم نظیر عنوان کرد./9464/پ202/پ

ارسال نظرات