۲۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۶۱۴۵۴
مدیر حوزه علمیه صفا دشت:

معرفی جاذبه‌های دین جوانان را به حوزه‌های علمیه می‌کشاند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع)‌ صفا دشت با اشاره به معرفی دین اسلام و جاذبه‌های آن بیان داشت: ما امروز باید جاذبه‌های دین اسلام را به مردم معرفی کنیم تا آن‌ها علاقه مند به دین و مباحث آن شوند که این امر می‌تواند بسیاری از جوانان را طالب دین و رهسپار حوزه‌های علمیه کند.
حوزه هاي علميه

حجت الاسلام محمد الماسی، مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) صفادشت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، میزان استقبال جوانان از حوزه‌های علمیه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اگر بخواهیم شرایط استقبال فعلی از حوزه‌های علمیه را با سال‌های گذشته بسنجیم طبیعتا روند رشدی را داشته‌ایم اما برای جذب هر چه بیشتر هم باید تلاش کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) ادامه داد: اگر مردم را با بینش حوزوی آشنا کنیم و انقلابی را در تببین حوزه‌های علمیه انجام دهیم، قطعا موج ورود جوانان را به حوزه‌های علمیه خواهیم دید که در این راستا مسؤولان فرهنگی هم باید عزم جدی داشته باشند و تلاش کنند.

وی افزود: ما امروز باید جاذبه‌های دین اسلام را به مردم معرفی کنیم تا آن‌ها علاقه مند به دین و مباحث آن شوند که این امر می‌تواند بسیاری از جوانان را طالب دین و رهسپار حوزه‌های علمیه کند.

حجت الاسلام الماسی در پایان وضعیت مدرسه علمیه امام رضا(ع) را تبیین کرد و بیان داشت: مدرسه علمیه امام رضا(ع) تازه تأسیس شده است و اکنون دو پایه تحصیلی در آن مشغول به تحصیل هستند و با توجه به این امر، روند رشد را ما به وضوح در این مدرسه علمیه می‌بینیم./957/ت302/ص

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات